پرایمر زینک ریچ اپوکسی به یک نوع رنگ از انوع رنگ های اپوکسی حاوی پلی آمید گفته می شود که مقدار بسیار زیادی پودر زینک در آن بکار رفته باشد این رنگ صنعتی که از نوع آستری است باید حاوی حداقل مقدار مشخصی از پودر زینک باشد. از پرایمر زینک ریچ اپوکسی به عنوان لايه آستری براي پوشش سطوح فلزی از قبيل سازه های فلزی، پل ها ، مخازن، تاسيسات داخل و خا رج ساختمان، تجهيزات پالايشگاه ، بدنه ماشین آلات، پتروشیمي ، خطوط لوله گاز و … که در مجاورت محیط هاي خورنده قرار دارند استفاده مي شود .پرایمر زینک ریچ اپوکسی براي محافظت سطوحی که در شرايط آب و هوايي سخت و خورنده قراردارند توصيه مي گردد. پرایمر زینک ریچ اپوکسی جهت محيط هاي اسيدي و قلیایی قوی مناسب نمي باشد .در حقیقت  پرایمر زینک ریچ اپوکسی سطوح آهنی و فولادی را از طریق حفاظت کاتدی محافظت می نماید. با اینکه این پرایمر مقاومت بسیار بالایی در برابر رطوبت و محیط های دریایی دارد ولی استفاده از آن بصورت سیستم پیشنهاد می شود.

از عمده مشکلات در زمینه سازه های عظیم ، خورده شدن سازه ها و اکسید شدن آن ها با اکسیژن هوا می باشد. با خرید پرایمر زینک ریچ اپوکسی می توانید از ترکیب سازه ها با اکسیژن هوا جلوگیری نمایید . همچنین پس از استفاده از  پرایمر زینک ریچ اپوکسی می توانید از یک لایه رنگ دیگر استفاده نمایید و یا در مکان های مرطوب از  پرایمر زینک ریچ اپوکسی به صورت تک لایه جهت جلوگیری از خورده شدن سازه استفاده کنید.

شرکت پوشش اکسیر پارسه از تولید کنندگان  پرایمر زینک ریچ اپوکسی می باشد که می توانید با مراجعه به سایت شرکت از انواع محصولات و خدمات این شرکت مطلع شده و در صورت نیاز با کارشناسان شرکت پوشش اکسیر پارسه تماس حاصل نمایید.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 405
نمایش همه
علاقه مندی ها ()