بتن موجود در کف پارکینگ ها در برابر سایش ناشی از لاستیک چرخ ماشین مقاومتی ندارد. علاوه بر این بتن در برابر نفوذ مواد آلاینده مانند روغن ، بنزین و روغن ترمز مقاوم نیست لذا لازم است بتن  پارکینگ ها با کفپوش اپوکسی پارکینگی پوشش داده شود.

 این کفپوش ها بدلیل امکان خط کشی و شماره گذاری جهت مشخص شدن مسیرهای حرکت و توقف وسایل نقلیه برای پارکینگ های عمومی بسیار مناسب می باشند. کفپوش اپوکسی پارکینگی مقاومت مکانیکی بالایی در برابر حرکت و ترمز ماشین ها دارد و علاوه بر این در برابر انواع مواد شیمیایی مقاوم است و جذب آب آن تقریبا صفر است که می تواند عایق خوب رطوبتی نیز باشد. کفپوش اپوکسی پارکینگی به صورت یکپارچه روی تمامی سطوح پارکینگ مانند بتن ، موزاییک ، سنگ و ... قابل نصب است که این ویژگی باعث جلوگیری از نفوذ گرد و غبار به درزهای کفپوش اپوکسی پارکینگی می شود و تمیز کردن آن را بسیار ساده می کند.

علاوه بر پارکینگ های تجاری می توان از کفپوش اپوکسی پارکینگی در منازل و ساختمان های مسکونی نیز استفاده نمود زیرا این نوع از کفپوش ها علاوه بر سبک بودن و قابلیت نصب راحت دارای قیمتی مناسب هستند که با دارا بودن رنگ ها و طرح ها ی متنوع می توانند به زیبایی پارکینگ ها اضافه کنند. معمولا بین سی تا چهل روز پس از گذشت بتن ریزی در پارکینگ می توان کفپوش اپوکسی پارکینگی را نصب نمود ولی این کار نیاز به متخصصین و کارشناسان فنی و اجرایی در این زمینه دارد.

شرکت پوشش اکسیر پارسه تمامی دانش و تجربه خود را در زمینه کفپوش اپوکسی پارکینگی در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد تا بتوانند بهترین کیفیت را با منصفانه ترین قیمت در سریعترین زمان دریافت نمایند. جهت اطلاع از خدمات شرکت پوشش اکسیر پارسه به سایت شرکت مراجعه نمایید.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 407
نمایش همه
علاقه مندی ها ()