ریبون نوعی جوهر می باشد که برای لیبل ها مورد استفاده قرار می گیرد. ریبون در انواع مختلفی وجود دارد که یکی از پر کاربرد ترین آن ها ریبون وکس می باشد. ریبون وکس از مشتقات نفتی ساخته می شود. لیبل های کاغذی استفاده ی بسیاری را برای ما دارد و بیشترین فروش در سطح لیبل به این نوع اختصاص پیدا می کند. ریبون مخصوص لیبل کاغذی، ریبون وکس می باشد. در بسته بندی های بسیار از لیبل کاغذی و ریبون وکس استفاده می شود.

 می توان بر روی لیبل هایی که بر روی محصولات مواد غذایی استفاده می شود از ریبون وکس استفاده کرد. سرعت کاری در ریبون وکس بسیار بالا بوده و این خود یک مزیت بسیار مهم می باشد. در تهیه ی ریبون وکس از حرارت کمتری استفاده می شود که می توانیم به این صورت در مصرف انرژی نیز صرفه جویی کنیم.

در دستگاه های پرینتر و بارکد از ریبون وکس استفاده می شود. ریبون وکس معایبی هم دارد مثلا دوام خیلی بالایی ندارد و به همین دلیل است که بر روی لیبل کاغذی مورد استفاده قرار می گیرد و همین طور در مقابل سایش ریبون وکس دوام ندارد. ریبون وکس را می توانید در سایز های مختلفی پیدا کنید که با توجه به نیاز شما تعیین می گردد. ریبون وکس را می توانید در عرض های مختلفی تهیه کنید که هر کدام قیمت های مختلفی نیز دارند و برای لیبل های مختلف به کار می رود. در زمان خرید ریبون وکس دقت کنید که از جنس با کیفیت آن خرید کنید تا در چاپ دچار مشکل نشوید زیرا ریبون وکس در نمونه های کیفی مختلفی می باشد که در وضوح تصاویر و اطلاعات چاپی متفاوت می باشد.

شرکت شهر لیبل و ریبون فروش انواع  لیبل و ریبون و ریبون وکس را به شما عرضه می دارد.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 382
نمایش همه
علاقه مندی ها ()