یشیل یکی از برندهای معروف پارکت است که در کشور ترکیه تولید شده و در کشور ما نیز بفروش میرسد. پارکت یشیل با استفاده از مجهزترین و مدرن ترین تجهیزات روز دنیا و همچنین مرغوبترین متریال ها تولید میشود که کیفیت پارکت را تا حد زیادی در مقایسه با دیگر برندهای ایرانی و خارجی افزایش داده است.

ویژگی های پارکت یشیل

در ساخت انواع پارکت یشیل از بهترین نوع چوب یا ام دی اف استفاده شده است که این چوب و یا ام دی اف از لحاظ کیفی تفاوت زیادی با برخی پارکتهای موجود دارند. مغزی HDF به کار رفته در پارکت یشیل میزان مقاومت آنرا تا حد بسیار زیادی افزایش داده است. وزن و همچنین فشار زیاد نمیتواند تغییر شکل و حالتی را برای پارکت یشیل بوجود آورد.

یکی از مشکلاتی که همواره برای پارکت بوجود می آید خش پذیری آن است. ایجاد هر گونه خط و خش بر روی پارکت از میزان زیبایی آن میکاهد. پارکت یشیل به سختی خط و خش میپذیرد و این به دلیل روکش بسیار محکمی است که بر روی آن قرار داده شده است.

از مواردی که باعث ایجاد تغییر شکل  و باد کردن پارکت میشود برخورد آب با پارکت است. رطوبت و آب میتواند شکل ظاهری پارکت را دستخوش تغییر کرده و این تغییر حالت خود را با باد کردن سطح پارکت نشان میدهد. پارکت یشیل به دلیل اینکه از مواد مرغوب و همچنین روکش ضد آب تشکیل شده است میتواند در برابر نفوذ آب و رطوبت مقاومت خوبی از خود نشان دهد.

پارکت یشیل علاوه بر کیفیت بالا از قیمت بسیار مناسبی نیز برخوردار است البته به شرط آنکه یک فروشگاه منصف را برای خرید انتخاب کنید. فروشگاه تزئینات داخلی دکور آفیس انواع پارکت یشیل در طرح و رنگ های مختلف را با قیمت مناسب بفروش میرساند و یکی از فروشگاه هایی است که محصولات خود را علاوه بر تهران به سایر نقاط کشور نیز ارسال میکند.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 300
نمایش همه
علاقه مندی ها ()