شن و ماسه از خرده های سنگ به وجود می آید که در ساخت و ساز بسیار استفاده می شود. خرید شن و ماسه باید اصولی انجام گیرد. در زمان خرید شن و ماسه باید دقت داشته باشید که از هر کدام به چه مقدار تهیه کنید زیرا میزان ترکیب شن و ماسه باید به صورت درست انجام گیرد تا به بهترین شکل دوام و ماندگاری داشته باشد. در خرید شن و ماسه توجه کنید که ماسه ها معمولا کوچکتر از چهار میلی متر می باشند و شن ها در حدود چهار تا پانزده میلی متر می باشند که با استفاده از تفکیک این دو از هم جدا می شوند. خرید شن و ماسه برای ساخت بتن نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

در خرید شن و ماسه دقت کنید زیرا دو گونه شن و ماسه داریم. در یک نوع شن و ماسه به صورت طبیعی از طبیعت تهیه می شود و در نوع دیگر شن و ماسه آن را از سنگ های بزرگ تولید می کنند به این صورت که سنگ ها را با دستگاه های مخصوصی خرد می کنند و برای استفاده آماده می کنند. برای استفاده ی بهتر در خرید شن و ماسه مقداری از شن و ماسه ی طبیعی را به همراه مقداری شن و ماسه ی مصنوعی ترکیب می کنند زیرا شن و ماسه ی طبیعی گرد بوده و در ترکیب با شن و ماسه ی تیز مقاومت بهتری خواهد داشت. خرید شن و ماسه در صنعت های مختلفی صورت می گیرد که از انواع آن می توان به صنعت شیشه سازی اشاره کرد. همچنین خرید شن و ماسه برای کاشی کاری به کار می رود که با سیمان مخلوط می شود و برای نصب کاشی ها استفاده می شود.

شرکت آرین سازه رهام تولید کننده ی انواع شن و ماسه درجه یک با قیمت بسیار مناسب می باشد و می توانید خرید شن و ماسه خود را به صورت مطمئن خریداری کنید.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 262
نمایش همه
علاقه مندی ها ()