اسکافلد مثلثی شامل قاب های مثلثی با ارتفاع 100، 75، 50 سانت و 120 سانتیمتر است. در این داربست مثلثی نر و ماده با هم گره می خورند.

استفاده از داربست مثلثی

اسکافلد مثلثی (داربست) برای کفراژ بندی و پل سازی استفاده می شود، زیرا استفاده از اسکافلد مثلثی برای سازه های بتنی و با ارتفاع زیاد مانند راهروهای بتنی و پل ها بسیار مناسب است و می تواند جایگزین برای جک سقفی مناسب باشد. داربست مثلثی نیز برای سقف های بزرگ با ارتفاع زیاد استفاده می شود.

بیش از چند سال است ، اسکافلد مثلثی و یا اسکافلد مثلثی دست دوم برای ساخت و سازهای بزرگ و کوچک مورد استفاده قرار می گیرد، و اسکافلد مثلثی تاثیر قابل توجهی بر کارایی کار گذاشتند، بنابراین با استفاده از داربست های مثلثی، از یک طرف کار کارگران را آسان تر کردند و از طرف دیگر کارایی افزایش قابل توجهی پیدا می کند.

با توجه به اینکه اسکافلد مثلثی یا داربست دارای نقاط قوت و قدرت بسیاری هستند، می توانیم از آنها با اطمینان کامل استفاده کنیم. اما این نکته که کارفرمایان باید توجه کنند این است که برای اجتناب از هر گونه مشکلی از شرکت هایی اسکافلد مثلثی و یا اسکافلد مثلثی دست دوم را تهیه نمایید که به آن ها اطمینان کامل داشته باشید. به خصوص هنگام تهیه اسکافلد مثلثی دست دوم باید دقت بیشتری را به خرج دهید تا اسکافلد مثلثی دست دوم شما را با مشکلات زیادی مواجه نکند

بسیاری از کارفرمایان علاقه مند به خرید اسکافلد مثلثی دست دوم هستند که از لحاظ اقتصادی سودمند می باشد، بنابراین در این مورد، کارفرمایان باید مطمئن باشند که محصولاتشان با کیفیت بالا هستند و بر اثر استفاده از محصولات اسکافلد مثلثی دست دوم کیفیت خود را از دست نداده است.

شرکت آریا پولاد  مفتخر به کسب اعتبار زیادی در میان مشتریان در زمینه فروش مصالح ساختمانی مختلف از قبیل جک سقفی، اسکافلد مثلثی ، اسکافلد مثلثی دست دوم ، قاب فلزی و سایر مصالح ساختمانی است. در طول سالها، در این زمینه فعال بوده است. و توانسته است جایگاه مناسبی را در بین  مشتریان خود کسب نماید

شرکت ما افتخار دارد که بهترین کیفیت و تجهیزات ساختمانی با دوام (اسکافلد مثلثی) را با قیمت های مقرون به صرفه و ارزان قیمت به مشتریان خود ارائه دهد.

اسکافلد مثلثی نام دیگری برای داربست، داربست مثلثی است.

اجزای داربست لوله های داربست (لوله 5) و لوله 3.8 است که در کارخانجات تولید کننده تولید می شود.

لوله ها به اندازه استاندارد بریده شده و با جوش متصل می شوند.

لوله مورد استفاده برای ساخت داربست باید بدون درز باشد

در غیر این صورت، قدرت کافی نخواهد داشت

و تحمل وزن در بتن کاهش می یابد، که گاهی اوقات باعث آسیب جبران ناپذیر می شود.

یکی دیگر که باید در نظر گرفته شود، استاندارد داربست است.

اسکافلد مثلثی نو و یا اسکافلد مثلثی باید بتواند در ارتفاع بالا وصل شود بدون آن که کج شود.

اسکافلد مثلثی در اندازه 120 * 120-75 * 100 و 120 * 50 * تولید می شوند.

طول همه آنها 120 است و جعبه های بسته 120 * 120 هستند.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 408
نمایش همه
علاقه مندی ها ()