کمبود فضای خانه ها باعث شده تا افراد از کمترین فضا بیشترین بهره را ببرند. مبل تختخواب شو یکی از این وسیله هاست که می توانید از آن در مکان های اداری و یا خانه های کوچک جهت استراحت و دراز کشیدن استفاده نمایید. مبل تختخواب شو دارای فنر هایی است که به آن قابلیت باز و بسته شدن را می دهد. می توانید در هنگام نیاز مبل را از نواحی مشخص شده باز نمایید و برای مدتی استراحت کنید.

یکی از مهمترین فاکتورها در خرید مبل تختخواب شو اندازه ی مبل به هنگام باز شدن است. زیرا اگر مبل تختخواب شو به هنگام باز شدن فضای زیادی نیاز داشته باشد قابلیت کم جا بودن را از دست می دهد و شما مجبورید فضای زیادی را در اطراف مبل خالی نگاه دارید. راحتی مبل تختخواب شو بسیار مهم است. فوم بکار رفته شده در مبل تختخواب شو باید از بهترین نوع و با کیفیت ترین جنس ها باشد تا هم هنگام نشستن و هم هنگام خوابیدن احساس راحتی و آرامش را منتقل نماید. موضوع دیگر در انتخاب مبل تختخواب شو نوع و کیفیت فنر بکار رفته در مبل تختخواب شو می باشد. عدم کیفیت فنر باعث می شود تا پس از مدت کوتاهی استفاده ، فنرها قابلیت باز و بسته شدن خود را از دست بدهند و دیگر نتوان از مبل تختخواب شو به صورت بهینه استفاده نمود. پارچه ی استفاده شده در مبل تختخواب شو نیز باید طوری انتخاب شود که حتی در هنگام خوابیدن نیز لطافت و نرمی مناسبی داشته باشد تا شخص بتواند خواب راحتی را تجربه نماید.

فروشگاه بهسازان چوب از تولیدکنندگان و فروشندگان با کیفیت ترین انواع مبل تختخواب شو می باشد که با سالها تجربه و تلاش توانسته رضایت مشتریان را جلب نماید. برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت فروشگاه مراجعه نمایید.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 426
نمایش همه
علاقه مندی ها ()