بلبرینگ یکی از قطعاتی است که با روند شکل گیری دستگاه ها ساخته شد. بلبرینگ یک جسم دایره ای و حلقه شکل است که می توان از آن در بسیاری از دستگاه ها استفاده کرد. استفاده از بلبرینگ به دلیل راحتی کار است. از بلبرینگ در قسمت مفاصل دستگاه ها استفاده می شود. در بلبرینگ گلوله هایی وجود دارد که با وجود آن ها سطح مقطع کوچکتر می شود. با کوچک تر شدن سطح مقطع در مفاصل دستگاه ها کارکرد آن ها نرم تر و روان تر می شود. پس با استفاده از بلبرینگ می توان کارکرد بهتری برای دستگاه داشت. در زمان اتصال قطعات روی هم اصطحکاک قابل توجهی وجود دارد که مقداری انرژی را به خود می گیرد و سرعت را کاهش می دهد اما بلبرینگ توانسته حداکثر این نیرو را به حرکت تبدیل کند. به این صورت حرکت دستگاه ها راحت تر شده و با سرعت بالا تری همراه خواهد بود و همین طور استفاده از نیروی انسانی و نیروی برق و... را به حداقل خود می رساند.

 بلبرینگ را می توان از فروشگاه های مخصوص تجهیزات و قطعات دستگاه خریداری کرد. خرید بلبرینگ معمولا از طریق شرکت های تولید دستگاه ها صورت می گیرد. بلبرینگ از بدنه ای تشکیل شده که در داخل آن گوی هایی وجود دارد و همین طور تسمه ای داخل آن قرار گرفته که نگهدارنده ی آن ها است. برای خرید بلبرینگ باید به فروشگاه ها مراجعه ی حضوری و یا اینترنتی داشته باشید. بلبرینگ دارای انواع مختلف و در ابعاد و سایز های متفاوت است که بر اساس اندازه ی قطعات می باشد.

بلبرینگ ها را می توانید به صورت حضوری از فروشگاه بلبرینگ شکرالهی تهیه کنید. این فروشگاه دارای انواع مختلف بلبرینگ در سایز های مختلف می باشد که به صورت مستقیم و با قیمت بسیار مناسب به فروش می رساند.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 320
نمایش همه
علاقه مندی ها ()