لودر ماشینی است که برای ساخت و ساز از آن استفاده ی بسیاری می شود. از لودر برای خاک برداری و انتقال مصالح استفاده می شود. برند های مختلفی را برای لودر داریم که هر کدام انواع لودر ها را می سازند. انواع برند لودر هیوندای، ولوو، کاترپیلار و... می باشند. برند کاترپیلار یکی از شرکت هایی است که انواع لودر را می سازد. قطعات لودر کاترپیلار بسیار با کیفیت بوده و به راحتی می توان با آن کار کرد. قطعات لودر کاترپیلار قیمت مناسبی دارد و به این دلیل توانسته جایگاه بالایی را درمیان مشتریانش پیدا کند.

قطعات لودر کاترپیلار طوری طراحی شده اند که بتوانند مصالح بسیار زیاد و سنگینی را حمل کنند و با توجه به آن به قطعات لودر کاترپیلار آسیبی وارد نمی شود. در لودر های کاترپیلار از سیستم سوخت بسیار مناسبی استفاده شده که می تواند آلاینده ی کمتری تولید کند و مصرف بسیار کمتری داشته باشد. از انواع قطعات لودر کاترپیلار می توان به موتور این برند اشاره کرد که بسیار با کیفیت و پر قدرت می باشد که می تواند کارایی بهتری را به لودر بدهد. لودر ها در سایز های مختلفی ساخته می شوند که هر کدام از قطعات لودر کاترپیلار مخصوص به خودش استفاده می کند که برخی از نظر ارتفاع بارگیری و تخلیهی بار با هم متفاوت اند و برخی در ابعاد بزرگ تری ساخته می شوند. در اصل هدف برند های معروفی نظیر کاترپیلار ارائه دادن انواع لودر و قطعات لودر کاترپیلار با بهترین کارایی می باشد تا  افراد بتوانند به راحتی با آن قطعات لودر کاترپیلار کار کنند و مشکلی برای آن ها در رابطه با استفاده از ماشین وجود نداشته باشد.

فروشگاه ایران هیدرولیک مرکزی دارای انواع مختلف ولوو و قطعات لودر کاترپیلار و نمونه های دیگر برند ها در قطعات لودر با قیمت مناسب می باشد.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 254
نمایش همه
علاقه مندی ها ()