سی تی اسکن دندان که توموگرافی کامپیوتری هم نام دارد تصویر برداری است که با اشعه ی ایکس صورت می گیرد. برای سی تی اسکن دندان باید دندان ها کاملا در عکس مشخص شده باشند که به صورت سه بعدی نیز وجود دارد. در سی تی اسکن دندان بافت های نرم و اعصاب نیز می تواند دیده شود. در غرب تهران مراکز بسیاری برای سی تی اسکن دندان وجود دارد که از این میان باید به مراکز معتبر مراجعه کرد. سی تی اسکن دندان سعادت آباد شهرک غرب نیز از انواع سی تی اسکن ها برخوردار بوده و دارای تجهیزات مدرن و تخصصی در این زمینه می باشد.

در زمان مراجعه به سی تی اسکن دندان سعادت آباد شهرک غرب باید در لباس های شما فلز وجود نداشته باشد. در زمان سی تی اسکن دستگاه دور تا دور شخص مورد نظر قرار می گیرد تا بتواند تصاویری همه جانبه را تهیه کنید. در سی تی اسکن دندان سعادت آباد شهرک غرب عکس برداری از تمامی بافت استخوان و فک و ساختار صورت نیز تهیه می شود که می تواند با استفاد از آن به مشکلات دندانی و فک رسیدگی کرد. سی تی اسکن دندان سعادت آباد شهرک غرب برای انجام ایمپلنت نیز مورد نیاز است و همین طور برای قبل از جراحی باید این تصویر برداری تهیه شود. در مواردی ماند تشخیص تومور های فک و مرتب سازی دندان ها نیز باید از سی تی اسکن دندان سعادت آباد شهرک غرب استفاده کرد. برای ترمیم دندان ها و مشکلات مربوط به فک نیز می توان از خدمات سی تی اسکن دندان سعادت آباد شهرک غرب استفاده کرد.

مرکز سی تی اسکن دندان سعادت آباد شهرک غرب از بهترین مراکز برای تهیه ی سی تی اسکن دندان می باشد که در مرکز رادیولوژی دکتر نکیسا قرار گرفته است.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 498
نمایش همه
علاقه مندی ها ()