از آسفالت برای بسترهای جاده­ها، پشت­بام، باند فرودگاه­ها و مکان­هایی که نسبت به رطوبت مقاوم باشند مورد استفاده قرار می­گیرند. تراشه آسفالت از مصالح سنگی(شن و ماسه)، قیر مخلوط و ... استفاده می­شود که در محیط­هایی با دمای معمول مخلوط می­شود و برای ساخت آسفالت سرد نیز به کار گرفته می­شوند. امروزه برای سهولت روند آسفالت­کشی بر روی سطوح از تراشه آسفالت استفاده می­کنند. تمام مواد مورد نیاز با هم مخلوط شده است و تنها کافی است با قیرهای محلول غلیظ، حین کار مخلوط شود و سپس به وسیله گریدر و غلطک بر روی سطوح صاف شود. استفاده از آسفالت سرد (تراشه آسفالت) نیاز به رعایت اصول طراحی اولیه می­باشد تا نتیجه کار به درستی و با کیفیت صورت گیرد. خوبی استفاده از تراشه آسفالت جابه­جایی آسان آن به مناطق مختلف در مسافت­های طولانی است و در انبارهای گوناگون ذخیره نمود و بعداً مورد استفاده قرار می­گیرد. آسفالت­ها به سه دسته تقسیم می­شود: آسفالت گرم، سرد و حفاظتی.

آسفالت گرم، همزمان به مصالح سنگی، قیر و مواد تشکیل دهنده حرارت داده می­شود و بر روی سطوح مورد نیاز پخش می­کنند. آسفالت­های گرم از چند گروه تشکیل شده­اند: آسفالت گرم توپکار، آسفالت بیندر، آسفالت بر پایه قیری، پایۀ ماسه آسفالت و آسفالت متخلخل.

از آسفالت­های حفاظتی برای راه­های خاکی، شنی و ... مورد استفاده قرار می­گیرد و از مواد پیش ساخته­ای چون دوغاب قیری (اسلاری سیل) در این آسفالت به کار گرفته می­شود. آسفالت­های حفاظتی دارای 4 دسته مختلف است: سطوح یک یا چند لایه­ای، سیلکوت­ها، مخلوط­های آسفالتی قیرابه­ای و غبار نشانی به همراه روغن پاش سطوح.

مواد به کار رفته در آسفالت سرد در دمای محیط مخلوط شده و بر روی سطوح پخش و متراکم می­شود. از این آسفالت برای همۀ سطوح روسازی استفاده می­شود و رعایت معیارهای طراحی و میزان ترافیک موجود در مسیر از نکات کلیدی است که همیشه باید در نظر گرفته شود.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 364
نمایش همه
علاقه مندی ها ()