قصد داریم  به­روزترین و خاص­ترین و منحصربه فردترین طراحی نما در طراحی و بازسازی ساختمان را به شما معرفی و  ارائه دهیم . با توجه به مکان مورد نظر (فروشگاهی ، ورزشی ، مسکونی ، اداری و ...) خدمات طراحی نما متفاوت است .

اولین چیزی که افراد را تحت تاثیر قرار می­دهد نمای ساختمان می باشد . طراحی زیبا و با کیفیت به افراد حس زیبایی شناختی و روانی را القا می­کند. هدف شرکت ما این است که شما را در این امر یاری و ایده هایی منحصربه فرد دهیم. طراحی نما در سبک های متنوع امروزی (کلاسیک و مدرن) صورت می­گیرد.

در طراحی نما ارکانی همچون رنگ ، نوع سنگ ، شستشوی راحت و ... مد نظر می­باشد . طراحی نما باید به گونه­ای باشد که طبق ضوابط شهرداری صورت گیرد که بلایای طبیعی کمترین خسارت را به افراد وارد کند. همچنین بدون ترک بودن سنگ ، جذب گرد و خاک و علاوه بر آن ترمیم راحت آن مهمترین مواردی است که باید در نظر داشت .

در طراحی نما می توان ساختمان های مسکونی را از زندگی شهری تفکیک کرد به عنوان مثال می توان نمای کلاسیک را پیاده سازی کرد و از حساسیت زیادی حائز اهمیت است . در این سال­ها مردم به طراحی نما ساختمان خود توجه قابلی می­دهند( به گونه­ای که باید دارای ویژگی های منحصر به فرد باشد با توجه به کارایی ساختمان ) . با بودجه های مختلفی که شخصی در اختیار دارد می­تواند طراحی نما مختص به خود را داشته باشد . از سنگ های مختلفی می­توان در طراحی نما استفاده کرد (گرانیتو مرمریت وارداتی ، سنگ های ایرانی ) .

طراحی نما باید زیبایی بصری ویژه­ای داشته باشد . هر چه تمرکز بر روی کیفیت اجناس به کاربرده داشته باشیم نتیجه نهایی قابل قبول و خاص تر خواهد شد.

می­توان بسته به مکانی که ساختمان در آنجا قرار می گیرد از پنجره­های بیشتری استفاده کرد و به زیبایی طراحی نما کمک کرد . نما بیانگر هویت ساختمان است و مردم را به خود جذب می­کند و حس روانی خوبی را به آنها می­دهد.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 369
نمایش همه
علاقه مندی ها ()