بلوک سبک پوکه ای از انواع بلوک های ساختمانی است که از مواد تشکیل دهنده ی آن پوکه ها می باشند. نوع معدنی این پوکه ها بلوک های سبک را می سازد. بلوک های سبک پوکه ای به شکل های تو پر و تو خالی وجود دارد که مصارف مختلفی دارند و در دیوار و سقف کار گذاشته می شوند. بلوک های تو خالی دارای ضخامت دیواره ی بیشتری نسبت به نوع تو پر آن هستند که دلیل آن مربوط به ویژگی عایق بودن این بلوک ها می باشد ولی این ضخامت بیشتر در کل تاثیر چندانی روی وزن ندارد در نتیجه وزن بلوک تو خالی تفاوت چندانی نمی کند. از متریال اصلی بلوک سیمان می باشد که به همراه پوکه ها باعث ساخت بلوک خواهد شد و این بلوک ها در صنعت ساخت و ساز مربوط به ساختمان هایی با کاربری تجاری، مسکونی، صنعتی و کشاورزی استفاده می شوند.

با توجه به این امر که ما در کشوری زندگی می کنیم که جزء کشور های زلزله خیز می باشد، باید نوع مصالح را به گونه ای انتخاب کرده و بسازیم که آمار تلفات مالی و مهمتر از آن تلفات جانی کاهش بیابد. از مصالح مهم برای سبک سازی ساختمان که در زلزله نیز مسئله مهمی است بلوک سبک پوکه ای می باشند. قیمت هایی که برای بلوک ها اختصاص می دهند در کارخانه های مختلف، متفاوت است.

قیمت بلوک سبک پوکه ای:

بلوک سبک پوکه ای های مختلف تو پر، تو خالی، دو جداره و سه جداره با هم در قیمت ها تفاوت دارند. تفاوت قیمت در بلوک های سبک پوکه ای در کارخانه های تولید کننده ی آن ها به علت متریال سازنده ی این بلوک ها و کیفیت آن ها می باشد . ساخت این بلوک ها باید به گونه ای باشد که بر اساس استاندارد های مربوط به ساخت و ساز باشد. از نظر هزینه های انجام شده برای ساختن بنای مورد نظر، استفاده از مصالح با کیفیت و سبک مانند یونولیت های سقفی، بلوک سبک پوکه ای و ... علاوه بر داشتن کیفیت، از هزینه های بعدی در تعمیرات، آتش سوزی، زلزله و ... می کاهد.

برای خرید انواع بلوک سیمانی و اطلاع از قیمت مصالح ساختمانی با کارشناسان ما در آرین سازه رهام در تماس باشید.

آدرس : تهران ، خیابان دماوند ، مابین چهارراه خاقانی و آیت ، ایستگاه ابوریحان ، نبش کوچه مهریزی ، برج دماوند ، طبقه 6 ، واحد 64

ایمیل: info@arian-saze.com

شماره تماس : 09129634314 شیخ حسنی

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 287
نمایش همه
علاقه مندی ها ()