مویک ایر 2 یک هواپیمای بدون سرنشین می باشد. این هواپیما با سرعت زیادی بالا می رود اما تعداد کمی از آن ها نیز با سرعت کمتری به زمین فرود می آیند. احتمالاً این موضوع با آن چه که صاحبان این هواپیماها انتظار داشتند، متفاوت می باشد. این هواپیما مجهز به سنسورها و دوربین می باشد.

بررسی دوربین مویک ایر 2

در بررسی انواع مویک ایر 2 باید به این موضوع اشاره کرد که دوربین این هواپیما بدون حفاظت در آن به کار رفته و این موضوع می تواند سبب آسیب دوربین در فرودهای سخت و سریع شود. البته اگر با خرابی دوربین در حین فرود یا به هر دلیل دیگر مواجه شدید، می توانید آن را به راحتی تعویض نمایید.

برای تعویض دوربین نیاز به باز کردن شش پیچ شش سر دارید. این پیچ ها صفحه پایین را نگه داشته اند. در ادامه نیز باید چندین پیچ مربوط به گیمبال را تا انتهای پهپاد باز کنید. وسایل الکترونیکی در مویک ایر 2 به وسیله کابل های متصل با فشار به پایین ترین مدار وصل شده اند. این موضوع نشان می دهد که شما برای جدا کردن دوربین قدیمی و برقراری اتصال جدید نیازی به لحیم کاری نخواهید داشت.

واحد سنسور دید در پایین پهپاد مویک ایر 2 نیز دارای کانکتورهای ضربه محکم و ناگهانی است. در صورت فرود سخت ممکن است یکی از سنسورها یا چراغ فرود از بین برود، در این صورت ناگزیر به تعویض آن هستید. برای این تعویض نیاز به انجام کار سختی نیست. سنسورهای عقب و جلوی این پهپاد به اتصالات مختلف داخل پهپاد وصل می شوند. بنابراین در پروسه این تعویض نیز نیازی به لحیم کاری نیست.

مویک ایر 2 از چندین تخته مدار داخلی بهره مند می شود.

تعمیر مربوط به موتورها سخت می باشد. در این شرایط کابل برق از یک سمت به موتور و از سمت دیگر برد مدار در درون پهپاد لحیم کاری می شود. فضای لازم برای دسترسی به هر یک از کابل های موتور وجود دارد. برای سفارش و خرید انواع مویک ، از راه های ارتباطی زیر برای برقراری تماس با کارشناسان ما در شرکت آموت بهره مند شوید.

آدرس : تهران، خیابان ستارخان ، خیابان باقرخان ، پلاک 92، طبقه سوم واحد 8

ایمیل : info@amutuav.ir

تلفن :   66904367-021

موبایل :  09127843001

 

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 345
نمایش همه
علاقه مندی ها ()