بسیاری از افرادی که می خواهند از شرایط فروش اقساطی محصولات ایران خودرو استفاده کنند خرید خودروی 405 مد نظرشان می باشد. این خودرو از آنجایی که یک خودروی فرانسوی می باشد محبوبیت بسیار زیادی نزد ایرانیان دارد. در واقع باید بدانید شرکت ایران خودرو 405 را مونتاژ کرده است و محصولی ار که هم اکنون می توانید مشاهده کنید را تولید کرده است. برای فروش اقساطی ایران خودرو و خرید خودروی 405 باید بدانید که آن را در دو مدل طراحی و تولید کرده اند، یکی از آنها پیشرانه 1600 سی سی و دیگری هم 1800 سی سی دارد. موتوری که در این خودرو به کار رفته شده است 4 سیلندر دارد و دارای 8 سوپاپ است. آپشن های بسیار زیاد این خودرو امروزه موجب شد است که افراد زیادی اقدام به خرید قسطی خودروی 405 نمایند.

فروش اقساطی ایران خودرو برای خودروی 405 :

 پژو 405 را به جرات می توانیم یکی از محبوب ترین خودروهای کشور ایران به شمار آوریم که بسیاری از افراد به آن علاقه دارند و آن را خریداری کرده اند. تقاضای خرید این خودرو هر ساله رو به افزایش می باشد و شما می توانید از آن در جاده ها بهترین استفاده را داشته باشید. در واقع باید بدانید تمامی خودروهایی که به وسیله ایران خودرو تولید می شود دارای کیفیت بی نظیری می باشد و از آنها در جاده استفاده زیادی می شود.برای اطلاع از نحوه فروش اقساطی خودرو های داخلی به سایت شرکت سایا خودرو مراجعه نمایید. 

فضای داخلی این خودرو بسیار مناسب طراحی شده است و صندوق عقب آن هم جا دار است. شما می توانید نوع پیشرانه های بنزینی و یا گازی آن را خریداری کنید، البته که باید بدانید قیمت هر یک از آنها با دیگری تفاوت دارد و شما هم باید نسبت به آن مورد آشنایی کافی داشته باشید. نسل جوان و میانسال به این خودرو علاقه زیادی دارند و آن را خریداری می کنند.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 237
نمایش همه
علاقه مندی ها ()