طراحی ویلا

طراحی ویلا و محوطه سازی اطراف آن در دوره های اخیر از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد و شرکت های معماری و طراحی مدام با به روز کردن اطلاعات خود در این باره و ارائه ایده ها و طرح های جدید معماری در ساخت و طراحی ویلاها در حال رقابت و بدست آوردن جایگاهی بالاتر از نظر علم طراحی و اجرا در این صنعت می باشند. ویلا در شمار واحد های بسیار بزرگ مسکونی قرار دارد، که معمولا سازه آن از هر چهر طرف چشم اندازی طبیعی و زیبا دارد، و مراحل ساخت  و پیاده سازی آن با دیگر پروژه های مسکونب بسیار متفاوت می باشد. سبک شناسی و استفاده از یک سبک خاص و یا تلفیق آن با ایده های جدید و خلاقانه برای بهبهود و کاربردی تر کردن فضا از مهمترین مسائلی هستند که در طراحی ویلا به آن پرداخته می شود. از مهمترین و پر طرفدار ترین سبک های مورد استفاده در این روش طراحی می توان به سبک های مدرن و لوکس، روستیک و کلاسیک اشاره کرد، که قیمت طراحی ویلا در هر کدام از آن ها متفاوت می باشد.

از مهمترین مراحل طراحی ویلا می توان طراحی پلان های آن، اجرای سازه، حیاط، محوطه سازی و غیره را نام برد، که با استفاده از نقشه های دقیق و نرم افزار های طراحی به درستی مدلسازی می شوند، و در مراحل مختلف اجرا به نمایش مشتریان گذاشته می شوند.  نور پردازی، اندازه و نوع پنجره ها، راه پله ها، اتاق ها، پذیرایی، آشپزخانه و نور مصالحی که در ساخت آن ها به کار رفته است، از جمله مواردی است، که در طراحی ویلا و محوطه آن تاثیر بسیار زیادی دارد، و باید به نحوی انتخاب شوند تا تمامی اجزاء و جزئیات آن ها هماهنگ با یکدیگر باشند.

شرکت معماری و طراحی آویستا از معتبرترین شرکت های فعال در زمینه طراحی ویلا و اجرای انواع مختلف طراحی نما با مناسب ترین قیمت و بالاترین درجه کیفی می باشد، که سالهاست با ارائه طرح های جذاب و معتبر اعتماد مشتریان را کسب نموده است.

تماس با ما

دفتر مرکزی: سید خندان، خیابان دبستان، کوچه آگاهی ،پلاک 8، طبقه 5   واحد 14

شماره تماس:      09123344492      88479045-021

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 774
نمایش همه
علاقه مندی ها ()