مزایای استفاده از لاستیک دانلوپ

از معتبرترین صنایع تولید کننده تایر های رادیال می توان به کمپانی ژاپنی دانلوپ اشاره کرد،که سالهاست در زمینه تولید انواع تایر ها در سایز های مختلف فعالیت می کند،بطوریکه کیفیت لاستیک دانلوپ در بازار های جهانی به اثبات رسیده، و متقاضیان زیادی را در سراسر دنیا به خود اختصاص داده است. انعطاف پذیری بالا، مقاومت حرارتی و چسبندگی مناسب، سواری خوب و کنترل بهتر خودرو و وزن کم از خصوصیات بارزی است که در انواع لاستیک دانلوپ به کار رفته است، و سبب محبوبیت این برند ژاپنی شده است.  از مهمترین متریال مصرفی در ساخت و تولید این تایر ها می توان به رشته های سیمی و فلزی، ترکیبات شیمیایی، دوده، لاستیک سنتزی و غیره اشاره کرد، که در کارخانه های لاستیک سازی و پس از سپری کردن مراحل بسیار پیچیده تولید می شود، این تایر ها بر اساس بالاترین استاندارد های جهانی تولید می شوند، و طراحی مناسب و کیفیت عاج های آن را به وضوح می توان مشاهده نمود. قیمت لاستیک دانلوپ از دیگر مزلیای این تایر در بازارهای جهانی می باشد، که سبب استقبال چشمگیر  آن در سراسر دنیا شده است.

تمامی اطلاعات لازم و ضروری در مورد ابعاد فیزیکی، ترکیبات سازنده، حداکثر سرعت مجاز، تاریخ تولید، حداکثر میزان تحمل بار و غیره بر روی بدنه این تایرها درج شده است، تا متقاضیان خرید انواع لاستیک دانلوپ با مشاهده آن ها اطلاعات لازم را در خصوص نگهداری از این تایرها و افزایش طول عمر مفید آن ها بدست بیاورند. عاج های این تایرها در برابر فشارهای عمودی و جاده های خاکی از مقاومت بالایی برخوردار هستند و به راحتی فرسوده و مستهلک نمی شوند و می توان بهره وری آن ها را در مقایسه با دیگر تایر ها در حدود 40 تا 60 درصد بیشتر تخمین زد.

فروشگاه آنلاین دیجی تایر از معتبرترین نمایندگی های آنلاین فروش لاستیک دانلوپ در کشور می باشد، که تمامی لاستیک های سوای را با ارزان ترین قیمت و گارانتی اصالت کالا به دست مشتریان می رساند.

تماس با بازرگانی میر جعفری

آدرس: خيابان شريعتي- پايين تر از پل رومي- بالاتر از پل صدر- پلاك ١٧٣٧- بازرگانی میرجعفری

تلفن تماس: ٢٢٢٠٦١٦١   ٢٢٢٠١٦٢٠  ميرجعفري

موبايل خدمات پشتيباني : ٠٩١٢١١٢٧٨٨٨ 

كدپستي: ١٩٣٣٧١٣٥١٤

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 875
نمایش همه
علاقه مندی ها ()