امداد خودرو 

امداد خودرو یکی از شرکت های خدمات رسانی در سراسر جهان می باشد، که هر کشوری دارای مراکز خدمات دهی امداد خودرو ویژه خود می باشند. در ایران نیز شرکت های سازنده خودرو و یا برخی از شرکت های خصوصی در زمینۀ ارائه خدمات امداد خودرو به رانندگان فعالیت می کنند. بدین وسیله رانندگان با پرداخت حق اشتراک سالیانه، می توانند از مزایای کارت خدمات امداد خودرو در جاده های درون شهری و برون شهری، در مدت 24 ساعت شبانه روز استفاده نمایند.

معرفی خدمات امداد خودرو

همانطور که گفته شد، بیشتر خدماتی که مرکز امداد خودرو به رانندگان خودرو سواری و غیر سواری ارائه می دهند، مربوط به بخش فنی و مکانیکی خودرو، مشاوره تلفنی رفع عیب، در صورت نیاز حمل خودرو توسط اتومبیل یدک کش، تعویض خودرو و غیره می باشد.

در نتیجه متناسب با نیاز خود، در زمان وقوع حادثه می توانید با اطمینان خاطر از خدمات ارزندۀ شرکت های امداد خودرو  استفاده نمائید و نگران ماندن در جاده نباشید. با مراجعه به وب سایت رسمی امداد خودرو آبتین، می توانید به صورت اینترنتی خرید کارت اشتراک امداد خودرو را برای خودرو خود خریداری نمائید، تا به مدت یکسال، برای دفعات نامحدود، در هر زمان از شبانه روز از خدمات سرویس امداد خودرو بهره مند شوید.

با توجه به برخی از شرایط نامناسبی که انسان، هنگام رانندگی ممکن است با آنها مواجه شود، می توان ذکر نمود که پرداخت حق اشتراک سالانه، بسیار ناچیز می باشد و شما این اطمینان را خواهید داشته که در مدت زمان کوتاهی مشکل فنی و مکانیکی شما، حین رانندگی میان جاده برطرف برطرف خواهد شد. 

امداد خودرو آبتین، چندین سال متوالی است که در حوزۀ ارائه خدمات سرویس امداد خودرو سیار در تهران و شهرستان ها فعالیت می کند. این مجموعه برای رفاه حال رانندگان محترم، به صورت اینترنتی، ثبت سفارش کارت اشتراک امداد خودرو را انجام می دهد.

تماس با ما

برای ارتباط با امداد آبتین لطفاً با شماره های زیر تماس بگیرید

  09381269128

09361594124

09197304944

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 330
نمایش همه
علاقه مندی ها ()