امداد خودرو هیوندا جزئی از خدمات اختصاصی شرکت های امداد خودرو می باشد، که با اعزام امدادگر متخصص خودروهای هیوندا، می توانند سطح کیفیت خدمات رسانی مجموعه را ارتقاء ببخشند. وقوع اشکالات فنی برای خودرو، در بیشتر مواقع به صورت اتفاقی است و به هیچ عنوان راننده مطلع نمی گردد و حین استفاده از خودرو، در جاده با آن مواجه می شود. بنابراین با در اختیار داشتن کارت عضویت امداد خودرو های هیوندا برای خودروی هیوندا خود، می توانید برخی از خدمات امدادی تخصصی را به صورت رایگان و یا اعمال تخفیف دریافت نمائید.

مرکز خدمات امداد خودرو هیوندا

مرکز خدمات امداد خودرو هیوندا با استفاده از امدادگران متخصص فنی که به خودروهای هیوندا احاطه دارند، سرویس خدمات سیار امداد خودرو را به مشتریان ارائه می دهد. در این صورت احتمال از بین بردن ایرادات فنی خودرو، بیش از پیش خواهد بود.

امروزه به راحتی می توانید درخواست خرید اشتراک امداد خودرو هیوندا را به صورت اینترنتی و یا با ایجاد ارتباط تلفنی با مرکز امداد خودرو آبتین، ثبت نمائید و بدین وسیله با اطمینان خاطر، با خودرو هیوندا رانندگی نمائید. لازم به ذکر است که ارائه خدمات امداد خودرو هیوندا به صورت شبانه روزی است و امدادگران به صورت چرخشی در این حوزه فعالیت می کنند و مطابق با ضوابط شرکت از خدمات شرکت های امداد رسانی بهره مند شوید.

اگر دارندۀ خودرو هیوندا می باشید و دارای کارت اشتراک امداد خودرو سیار هیوندا نمی باشید، می توانید با پرداخت حداقل هزینۀ حق اشتراک سالانه، از انواع خدمات فنی و تخصصی مجموعه امداد خودرو هیوندا، با مزایای متعدد دریافت نمائید. بدین وسیله این اطمینان را خواهید داشته که هر شرایطی می توانید مشکل فنی خودرو را مرتفع سازید و مجدداً به مسیر خود ادامه دهید.

امداد خودرو آبتین، به عنوان یکی از شرکت های معتبر عرضه کنندۀ خدمات امداد خودرو هیوندا در استان تهران فعالیت می کند.

ارتباط با ما

تلفن همراه:  09381269128 - 09361594124 - 09197304944

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 360
نمایش همه
علاقه مندی ها ()