لاستیک میشلن:

شرکت میشلن یک شرکت تایر سازی فرانسوی می باشد که توسط ادوارد و آندره میشلن تأسیس شد. این شرکت بعد از شرکت بریجستون دومین سازنده تایر در جهان است. لاستیک میشلن در کشور های مجارستان آلمان انگلستان یا فرانسه تولید می‌ شود. اما همگی زیر نظر فرانسه است و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. تولیدات شرکت میشلن تنها به تایر خودرو محدود نمی شود بلکه در ساخت تایر برای شاتل های فضایی هواپیماها (که یکی از قوی ترین لاستیک های بادی است چرا که باید توانایی تحمل وزن زیاد هواپیما را داشته باشد و چسبندگی لازم را در هنگام فرود هواپیما از خود نشان دهد.)، دوچرخه و موتو سیکلت هم شرکت دارد. تنها عامل محبوبیت شرکت میشلن تنها و تنها سطح کیفی بالای این محصولات است. همچنین شرکت میشلن توانسته است با خرید برندهای معتبری جایگاه خود را در این صنعت در بین رقبای خود تثبیت کند. در ادامه می خواهیم به بررسی انواع مدل های مختلف لاستیک میشلن و ویژگی های آن ها بپردازیم تا شما را در انتخاب لاستیک مناسب و با کیفیت راهنمایی کنیم.برای اطلاع از قیمت فروش لاستیک میشلن از طریق لینک مراجعه نمایید.

انواع لاستیک میشلن:

 لاستیک میشلن Michelin Tire 265/40R21 Latitude SPRT3 این لاستیک سایز 265/40R21 است و طرح گل LATITUDE SPORT3  و ساخته شده در کشور فرانسه می باشد. تاریخ تولید آن سال ۲۰۱۸ میلادی است و مناسب برای چهار فصل کشور ما است. همانطور که از مشخصات پیدا است پهنای این لاستیک ۲۶۵ میلی متر و ارتفاع آن ۱۰۶ میلی متر است. رنگ دیواره ‌این لاستیک مشکی می باشد و قابل استفاده در دو محور عقب و جلوی ماشین شما می باشد. دارای گارانتی از شرکت تولید کننده می باشد و شاخص بار و سرعت برای این لاستیک به ترتیب ۱۰۱ و Y می باشد. به عبارت دیگر سرعت حداکثر مجاز این لاستیک ۳۰۰ کیلو متر بر ساعت است.

لاستیک میشلن مدل Michelin Tire 235/55R19 Latitude Tour HP  این لاستیک محصول شرکت میشلن لهستان است. مناسب برای استفاده در چهار فصل می باشد. پهنای آن ۲۳۵‌ میلی متر و ارتفاع آن ۱۲۹ میلی متر است. ارتفاع تایر ۷۴۱ میلی متر و رنگ دیواره آن مشکی‌ است.

مدل های دیگر لاستیک های میشلن:

مدل بعدی Michelin Tire 215/55R با طرح گل Primacy3 می باشد. شرکت تولید کننده ی این مدل میشلن اسپانیا و تاریخ تولید آن ۲۰۱۸ میلادی می باشد. بیشتر کاربرد آن در فصل تابستان است اما می توان در چهار فصل نیز از آن استفاده کرد. پهنا و ارتفاع آن به ترتیب ۲۱۵ و۱۱۸ میلی متر است. قطر رینگ ۱۷ اینچ و رنگ دیواره ی آن مشکی می باشد. قابل استفاده برای محور جلو و عقب خودروی شما است و شاخص سرعت در آن w و شاخص بار ۹۴است. یعنی هر حلقه لاستیک توانایی تحمل ۶۷۰ کیلو گرم بار دارد.برای اطلاع از قیمت فروش لاستیک سواری به سایت بازرگانی میر جعفری مراجعه کنید. 

مدل بعدی که شرکت میشلن آن را در دسته ی تایر های تابستانی و مناسب برای خودروهای سواری قرار داده است  Michelin Tire 215/55R primacy 4 است. این مدل ۲۰۵ میلی متر پهنا ۶۳۲ میلی متر ارتفاع و قطر رینگ آن ۱۶‌ اینچ است. مناسب برای خودرو های بنز C200 بنز C230  مزدا 3 و مزدا ‌3 نیو، پژو 308، پژو 2008، لاستیک رنو، مگان، برلیانس، بسترن، کیا، سراتو، کرولا، جک، هیوندای النترا و... می باشد. با توجه به معتبر بودن و شناخته شدن این برند در بازار و همینطور تقاضای بالای رانندگان در ایران هنگام خرید باید دقت کنید که لاستیک تقلبی را با نام و نشان این شرکت به شما نفروشند. همچنین در هنگام خرید به تاریخی که روی تایر حک شده دقت کنید. از آنجایی که لاستیک میشلن عمر بالا و مقاومت خوبی در برابر ساییدگی دارد برای تعویض آن منتظر از بین رفتن لاستیک نباشید. همچنین هنگام خرید اینگونه لاستیک ها، به تاریخ روی آن و مشخصات آن دقت نموده تا لاستیکی با بالاترین میزان کارایی را دریافت کنید.

آدرس: خيابان شريعتی- پايين تر از پل رومی- بالاتر از پل صدر- پلاك ١٧٣٧- بازرگانی میرجعفری

تلفن تماس: ٢٢٢٠٦١٦١   ٢٢٢٠١٦٢٠  ميرجعفری

موبايل خدمات پشتيبانی : ٠٩١٢١١٢٧٨٨٨ 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 156
نمایش همه
علاقه مندی ها ()