برش لیزر از جمله خدمات کاربردی است که کمک شایانی به صنایع مختلف نموده است. استفاده از دستگاه های برش لیزر در این چند سال اخیر رونق یافته است. همانطور که می دانید تمام محصولات فلزی برای آنکه ساخته شوند، نیاز است که ورق های فولادی در اندازه های مختلف برش داده شوند تا بتوان به واسطۀ آنها، کالاها را در اندازه های مختلف ساخت. خدمات اجرای برش لیزر بسیار وسیع می باشد چون کاربرد آن را می توانید در محصولات فلزی مختلف مشاهده کنید. با اختراع دستگاه های برش لیزر، به نحوی صنعت گران راحت تر از گذشته قادر هستند محصولات فولادی متنوع و منحصربفردی را با قیمت ارزان و کیفیت عالی تولید نمایند. کاربرد دستگاه های برش لیزر متعدد می باشد و با توجه به مشخصات فنی که این نوع دستگاه ها دارند، می توان از برای برش انواع آلیاژ فولادی به کار برد. در حال حاضر با کار کردن بر روی دستگاه های جدید می توان در زمان و هزینه های مجموعه صرفه جویی نمود. بنابراین می توان انتظار داشت که این نوع دستگاه ها، پیشرفت در صنایع مختلف را در پی خواهد داشت. به این ترتیب می توان جدیدترین محصولات فلزی را در مدت زمان کوتاهی برش داد. برای اطلاع از خدمات برش لیزر به سایت مراجعه کنید. 

برش لیزر انواع فلزات

در حال حاضر امکان برش لیزر انواع فلزات با استفاده از دستگاه های پیشرفته برش لیزر برای صنعت گران فراهم می باشد. بنابراین صنعت گران توانسته اند تا با استفاده از این تکنولوژی محصولات متنوعی را تولید کنند و دیگر نیاز به نیروی انسانی مجزا نداشته باشند. به عبارتی بسیار مقرون به صرفه خواهد بود. استفاده از دستگاه های برش cnc  به راحتی می توان برش لیزر فلزات آلومینیوم، برنج، مس، استیل و غیره را در مدت زمان کوتاهی انجام داد.

کاربرد دستگاه های برش فلزات به نحوی است که بر اساس مواد مولد لیزر در داخل مخزن دستگاه ها قرار داده می شود. به عنوان مثال شرکت های خودروسازی، محصولات مواد غذایی، شرکت های تولید لوازم خانگی، محصولات آشپزخانه و ... برای ساخت مصولات فولادی نیاز به برش ورق های فولادی دارند، به همین دلیل با استفاده از دستگاه های صنعتی برش لیزر می توان در مدت زمان کوتاهی، حجم انبوهی از ورق های فولادی استیل، برنج، مس و غیره را در سایز و ضخامت های مختلف برش داد. در نتیجه حجم ساخت محصولات فولادی افزایش پیدا می کند و بستر مناسبی را برای رشد اقتصادی بوجود می آورد.

برش لیزر حکاکی و مارکتینگ

برش لیزر حکاکی و مارکتینگ از جمله خدمات پر کاربرد در صنعت ساخت و ساز محصولات فلزی محسوب می شود. اشعۀ لیزر دستگاه های برش لیزر به دلیل ماهیتی که دارد، امکان حکاکی لوگو، تصویر، نوشته و مواردی از این قبیل را برای اپراتور ایجاد می کند. در نتیجه مشخصات فنی و یا لوگو شرکت را می توان بر روی محصولات فلزی حکاکی نمود و اعتبار محصولات را ارتقاء بخشید. در واقع سفارش درخواست برش لیزر فلزات، از تنوع برخوردار می باشد و متناسب با نوع فعالیت خود، می توانید از این امکانات استفاده نمائید.برای انجام برش لیزر آهن با قیمت مناسب از طریق لینک اقدام نمایید. 

قیمت انجام برش لیزر

قیمت انجام برش لیزر به فاکتورهای متعددی چون جنس، طرح و ... بستگی دارد. برای درخواست خدمات برش لیزر برای انواع آلیاژ فولادی می توانید با شرکت های معتبری که در این حوزه فعالیت می کنند، در تماس باشید. با توجه به گسترش کاربرد دستگاه های جوش در صنایع مختلف، صنعت گران برای سرعت بخشیدن به فعالیت کسب و کار خود، ترجیح می دهند که برای برش فلزات فولادی و همچنین چوب و پلاستیک از دستگاه های برش لیزر استفاده کنند.

برش لیزر نیک یکی از شرکت های معتبر در حوزۀ ارائه خدمات برش لیزر در استان تهران فعالیت می کند و شرکت های صنعتی مختلف می توانند سفارشات خود را در زمینۀ برش لیزر و حکاکی بر روی فلزات ثبت کنند.

تماس با برش لیزر نیک

آدرس: کرج، منطقه صنعتی صنعتی کمالشهر، روبروی ظفر 2

تلفن تماس: 026.34804448 - 026.34804447

فکس: 026.34804449

تلفن همراه: 09123636808 وطن دوست - 09125020159 دامغانی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 320
نمایش همه
علاقه مندی ها ()