سود پرک از جمله ماده هایی است که هم به صورت جامد و هم مایع به فروش می رسد. مادۀ جامد سود پرک به رنگ سفید و پرک شده می باشد که با دمای 1390 درجه سانتی گراد ذوب می شود و مشمول چگالی 2.13 می باشد. این ماده از جمله موادی است که دارای خواص خورندگی بالاست و هنگام استفاده از این مادۀ شیمیایی نیاز است که تمام نکات ایمنی رعایت شود چون جاذب رطوبت هوا است و به سرعت واکنش می دهد. معمولاً مادۀ سود پرک به دو صورت الکترولیز محلول کلرید سدیم و فرآیند سودا – آهک ساخته می شوند. در فرآیند الکترولیز، بیشترین مقدار سود پرکی که تولید می شود از طریق روش الکترولیز محلول های کلراید سدیم در داخل ظروف الکترولیتی صورت می گیرد. در این فرآیند جیوه به عنوان کاتد استفاده می شود و ملغمه سدیم با آب ترکیب می شود و در نهاید تولید هیدروکسید سدیم را امکان پذیر می کند. در این فرآیند، پیل دیافراگم، کاتد و آند موجود در الکترولیت را از هم جدا می کند و موجب تولید سود پرک، گاز کلر و همچنین گاز هیدروژن می شود که کاربرد خاص خود را دارا می باشند. برای اطلاع از قیمت فروش سود پرک به سایت مراجعه نمایید. 

ویژگی های سود پرک

ویژگی های سود پرک در صنایع مختلف بسیار قابل توجه می باشد چون به عنوان محلول تمیز کننده نیز مورد استفاده قرار گرفته می شوند. صنایع نساجی، نوشابه سازی، صنایع قند و شکر، صنایع کنسروسازی، فرآیند بازیافت پلاستیک، صنعت سرامیک سازی، صنایع چرم و نساجی، صنعت رنگرزی، تولید ابریشم مصنوعی، صنعت کارتن سازی، صنایع نظامی، صنایع فلزی، تولید داروهای ضد انعقاد، ساخت و ساز رزین های اپوکسی و ... از جمله کاربردهای گستردۀ مادۀ جامد و مایع سود پرک می باشد.

این ماده در صنایع مختلف دارای کاربرد گسترده ای می باشد چون به عنوان مادۀ شیمیایی باز قوی شناخته می شود و در صنایع کاغذ سازی کاربرد گسترده ای دارد و عموماً حدود 25 درصد میزان سود پرک تولید شده در این صنعت به کار برده می شوند. در ضمن از مادۀ سود پرک در تهیه نمک های سدیم و مواد شوینده نیز به کار برده می شوند چون تنظیم کنندۀ PH و سنتر آلی می باشند. کاربرد این ماده از دوران مصریان باستان برای غلظت های پایین به همراه خاکستر گیاهی برای درست کردن آب قلیایی مورد استفاده قرار گرفته می شد. در ضمن خرید سود پرک در صنعت نفت و گاز به منظور از بین بردن ترکیبات اسیدی از گازهای سوختی است که پیش از ورود به محیط مورد استفاده قرار گرفته می شود.  

فروش سود پرک

فروش سود پرک در صنایع پتروشیمی به منظور شستشوی سطوح آغشته به گازهای سوختی صورت می گیرد. به عنوان مثال هنگام سوزاندن سوخت های فسیلی، گازهایی تولید می شود که اکسید گوگرد را در مقادیر قابل توجهی تولید می کند و به همین دلیل برای شستشوی این گازهای سوخته شده بر روی سطوح تجهیزات پالایشگاه، از مزایای سود پرک استفاده می شود. در واقع سود پرک به صورت مایع نیز در صنایع مختلف به کار برده می شود و به راحتی می توانند برای تمیزکاری سیستم های کروماتوگرافی مورد استفاده قرار داد. برای اطلاع از  فروش انواع مواد شیمیایی پودری به سایت مراجعه کنید. 

خرید سود پرک ارزان

خرید سود پرک ارزان با بسته بندی های 5 لیتری برای مشتریان این محصول در تهران فراهم می باشد. در حال حاضر با مراجعه به فروشگاه اینترنتی مواد شیمیایی، می توانید تجربۀ خرید آنلاین سود پرک با قیمت ارزان در تهران را داشته باشید. در این صورت نیاز به ترددهای درون شهری ندارید و بسیار مقرون به صرفه خواهد بود.

فروشگاه آنلاین مواد شیمیایی دیجی شیمی یکی از برترین فروشگاه های اینترنتی فروش آنلاین سود پرک و دیگر محصولات مواد اولیۀ شیمیایی به صورت تضمین شده در سراسر کشور می باشد.

آدرس : تهران - میدان خراسان - خیابان 17 شهریور جنوبی 

چهارراه تیر دو قلو - خیابان قاسم مهاجر - پلاک 56

ایمیل : info@digishimi.com

تلفن پشتیبانی : 02136308312 - 02136307526

کد پستی : 1793764611

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 329
نمایش همه
علاقه مندی ها ()