آبگیر گوجه از جمله دستگاه های صنعتی و نیمه صنعتی است که متناسب با نیاز بازار در اندازه های مختلف ساخته شده است. سیستم عملکرد دستگاه های آبگیری همانند دستگاه های چرخ گوشت است، با این تفاوت که دارا مجراهای خروجی مجزا می باشند که امکان جداسازی تفاله از آب را فراهم کرده است. با استفاده از این دستگاه ها می توان به راحتی در مدت زمان کوتاهی، حجم بالایی از گوجه فرنگی را آبگیری نمود و فرآیند تولید رب به نسبت گذشته ساده تر شده است. نحوۀ عملکرد دستگاه آبگیر گوجه فرنگی به صورت ضربه ای است و در مرحلۀ اول پوست گوجه جدا می شود و سپس گوجه را نرم و فشرده می کند و فرآیند آبگیری گوجه صورت می پذیرد. بدین ترتیب تفاله از آب خالص گوجه جدا می شود و نتیجۀ نهایی از خلوص بیشتری برخوردار خواهد بود. با توجه به حجم تقاضای بازار، انواع دستگاه آبگیر گوجه با ظرفیت ورودی متفاوت از یکدیگر ساخته شده اند. بدین وسیله پاسخگوی نیاز مشتریان باشد و به نوعی سرعت و توان دستگاه از قدرت بالا برخوردار خواهد بود. نسل قدیمی دستگاه های آبگیری گوجه امکان جداسازی تفاله و تخمۀ گوجه فرنگی را با درصد خلوص بالا انجام نمی داد و این مسئله بر روی کیفیت نهایی رب پخته شده داشت امّا با پیشرفت تکنولوژی، فناوری ساخت دستگاه آبگیر گوجه بهبود پیدا کرده است. برای خرید انواع آبگیر گوجه ارزان به سایت مراجعه کنید.

خرید دستگاه آبگیر گوجه خانگی

خرید دستگاه آبگیر گوجه خانگی برای مغازه میوه فروشی، مغازه های فروش محصولات مواد غذایی اورگانیک و کارگاه های تولید رب خانگی ضرورت دارد. در واقع با استفاده از این دستگاه می توانید به کسب و کار خود رونق ببخشید. در واقع با صرف هزینۀ اندک می توانید برای مدت زمان طولانی از مزایای این دستگاه استفاده نمائید که بسیار کاربردی است. دستگاه های آبگیر گوجه با ظرفیت ورودی متفاوت ساخته می شوند تا بوسیلۀ آنها بتوان حجم قابل توجهی آب خالص گوجه فرنگی را گرفت. بدین وسیله می توانید نیاز مشتریان خود را مرتفع سازید و در نهایت یک محصول نهایی یکدست را برای مشتریان به ارمغان می آورید. استفاده از دستگاه آب گیر با درصد خلوص بالا به شما کمک می کند تا نتیجۀ نهایی که به مشتریان تحویل می دهید از کیفیت بالایی برخوردار باشد. وجود تخمه گوجه در داخل رب موجب تلخی رب می شود و شکل ظاهری خوبی نخواهد داشت. به همین دلیل هنگام خرید دستگاه آبگیر گوجه نسبت به این مسئله تأکید داشته باشید و جدیدترین مدل دستگاه را با قیمت ارزان خریداری نمائید.

فروش آبگیر گوجه نیمه صنعتی

فروش آبگیر نیمه صنعتی متناسب با نیاز کارگاه های کوچک تولید رب خانگی صورت می گیرد. این دستگاه به نسبت ظرفیت ورودی دستگاه به نسبت دستگاه های صنعتی کمتر می باشد و شرکت های کوچک تولید رب گوجه فرنگی می توانند از این دستگاه استفاده کنند. انتخاب مدل دستگاه آبگیر نیاز به تخصص و آگاهی دارد. در واقع پیش از خرید این دستگاه، می توانید با کارشناسان مجرب مشورت نمائید تا بتوانید مناسب ترین مدل این دستگاه را خریداری نمائید.برای اطلاع از قیمت دستگاه آبگیر گوجه باکیفیت به سایت مراجعه کنید.

دستگاه آبگیر گوجه با قیمت ارزان

با پیشرفت فناوری ساخت این دستگاه ها، امکان خرید دستگاه آبگیر گوجه با قیمت ارزان برای شما مشتری گرامی فراهم می باشد. بدین ترتیب می توانید این دستگاه را با ظرفیت ورودی مناسب خریداری نمائید که از بدنۀ مقاوم استیل ساخته شده باشد. در نتیجه طول عمر دستگاه افزایش پیدا می کند. ضمن آنکه قطعات اصلی دستگاه چون موتور آن نیز باید پاسخگوی توان ظرفیت ورودی دستگاه باشد.

شرکت آراد ماشین چندین سال است که در حوزۀ ساخت دستگاه های صنعتی از جمله انواع دستگاه آبگیر گوجه در تهران فعالیت می کند. این مجموعه با استفاده از کادر پرسنل متخصص، امکان فروش چنین دستگاه های صنعتی، نیمه صنعتی و خانگی را برای مشتریان محترم فراهم نموده است.

تهران، شهریار، جاده آدران، خیابان صنعت، صنعت۲، پلاک ۱۴
02191300269 09120210556 09120807304
Aradmachinery@gmail.com
ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 181
نمایش همه
علاقه مندی ها ()