توضیحات اجمالی درباره فروش تردمیل:

برای فروش انواع تردمیل باید مواردی را در نظر گرفت که بتوان فروش موفقی را داشته باشید یکی از اصول کلی فروشندگی برخورد خوب و مطمئن با مشتری و خریدار است اگر شما هنگام فروش وسیله ای تمامی اطلاعات مورد نیاز درباره آن وسیله را بدانید و در اختیار خریدار قرار بدهید مطمئناً خریدار به شما اعتماد خواهد کرد و حتماً وسیله را از شما تهیه می کند. اطلاعاتی که باید درباره تردمیل بدانید شامل قطعات و لوازم جانبی این دستگاه است. شما با دانستن تمامی موارد درباره تردمیل و انواع و اقسام آن می‌توانید طبق گفته های مشتری و خریدار خود مدل انتخابی آن را به آنها معرفی نموده و موجب خوشنودی و خرید با کیفیت بشوید. به عنوان مثال اگر شما بدانید که چه نوع تردمیل ای برای چه گروهی از افراد مناسب است این حتماً به شما کمک خواهد کرد. برای مثال اگر شخص مراجعه کننده به شما شخصی است که دارای سالن ورزشی یا به اصطلاح باشگاه می باشد شما باید تردمیل هایی را به آن معرفی کنید که مناسب برای باشگاه می باشد. از این جهت که افرادی که به باشگاه و سالن ورزشی مراجعه می‌کنند افراد مختلفی هستند که دارای وزن و قد متفاوتی از یکدیگر می باشند. شما باید با در نظر گرفتن همه موارد محصولی را پیشنهاد بکنید که موتور قوی دارد و با کیفیت است. که بدنه آن باید از فلزات سنگین مانند استیل می باشد که هنگام دویدن و پیاده روی های طولانی افراد را خسته نکند و به همین جهت قدرت موتوری که به آن ها پیشنهاد می‌ کنید تقریباً باید چیزی بین دو تا سه اسب بخار باشد. این امر موجب می‌شود که محصول پیشنهاد شده شما دچار آسیب‌ دیدگی نشود در مرور زمانی که از آن استفاده می کنند. اما اگر شخص مراجعه کننده به شما این وسیله را برای استفاده شخصی و برای منزل می‌خواهد بهتر است طبق بودجه و مبلغی که برای این وسیله کنار گذاشته، وسیله ای را به آن پیشنهاد بدهید که چند کاره است یعنی همزمان می‌تواند چند گروه از ورزشهای مختلف را ساپورت کند.

هر آنچه که باید درباره فروش تردمیل به مشتری عرضه کرد:

برای فروش تردمیل تمامی لوازم جانبی آن و نحوه استفاده و کار با دستگاه مورد نظر را باید برای خریدار و مشتری شرح دهید. به عنوان مثال از لوازم جانبی که باید هنگام خرید تردمیل آن را به مشتریان عرضه داد و کاربرد و کارایی آن را توضیح داد پد های ضربه گیر هستند. پدهای ضربه گیر موجب می‌شوند که هنگام دویدن ضربه های احتمالی وارد شده به ستون فقرات، زانوها، ساق پا و در کل استخوان ها خیلی کمتر شود و آسیبی هنگام دویدن به شخصی که ورزش و تمرین می‌کند وارد نشود. یکی دیگر از علل لوازم جانبی که حتماً باید هر تردمیلی آن را داشته باشد روغن سیلیکون است. این روغن سیلیکون موجب می‌شود که تسمه ای که بر روی تردمیل نصب شده جهت دویدن و یا راهپیمایی اگر هنگامی دچار خشکی بیش از حد شد می‌توان از این روغن سیلیکونی استفاده کرد، و انعطاف و نرمی تسمه را به آن برگرداند. در غیر این صورت و در نبودن روغن سیلیکونی و استفاده نکردن آن دستگاه دچار خسارات جبران‌ناپذیری می‌شود. که ممکن است هزینه‌های خیلی گزافی را بر گردن مشتری بگذارد و یا ممکن است در صورت مقدور نبودن برای تعویض تسمه، ممکن است باعث شود که این وسیله را به طور کل و جداگانه عوض کرد. هنگامی که برای فروش تردمیل، ویژگی های آن را برای مشتری شرح می دهید، حتماً باید درباره موتور وسیله اطلاعات کافی در اختیار مشتری قرار بدهید. انواع تردمیل باشگاهی و خانگی  از دو دسته ساخته شده است یک دسته وسیله هستند که برقی هستند و دارای موتور هستند و دسته بعدی تردمیل هایی که دستی هستند و فاقد موتور هستند. که این مدل تردمیل ها از هزینه خیلی کمتری برخوردار بوده اند. اما برای تردمیل هایی که دارای موتور هستند موتوری که در آن استفاده شده است باید موتوری کاملاً آرام و نرم و منعطف باشد تا از بروز مشکلات احتمالی جلوگیری کند.

تماس دفتر مرکزی هایپرجیم :

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 - 02166085712

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی ← 09122648409 حاجیلویی ← 09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 ← دفتر مرکزی هایپر جیم .. کد پستی: 1344673969

آدرس دفتر اداری : میدان آزادی خیابان آزادی بعد از استاد معین ابتدای دکتر هوشیار پلاک 83 طبقه ی سوم

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 289
نمایش همه
علاقه مندی ها ()