چاپ بر روی انواع پارچه های کتان، جین، توری، پشم، ابریشم و پلی استر در سالهای اخیر با اهداف بسیار زیادی از قبیل تبلیغات، طراحی دگوراسیون داخلی و مد با استفاده از دستگاه چاپ پارچه انجام می شود. این دستگا ه ها که امروزه استفاده از آن ها در صنایع مختلف بخصوص نساجی و تبلیغات فراگیر شده است، با استفاده از مدرترین سبک های طراحی داخلی انواع پرده، رومبلی و رومیزی را طراحی و چاپ می کند، که با استقبال بسیار زیادی از جانب مردم مواجه شده است. وزیتورهای شرکت های تبلیغاتی به منظور برندسازی و جلب مشتری معمولا با استفاده از تیشرت ها و لباس هایی با آرم و لوگوی شرکت مربوطه به جذب مشتری و مخاطب مورد نظر خود می پردازند، که این روش با موفقیت های چشمگیری نیز مواجه شده است. این دستگاه ها تنوع بسیار بالایی دارند، و قیمت دستگاه چاپ پارچه نیز بر حسب کیفیت، برند سازنده و نوع دستگاه چاپی تغییر می کند، برای مثال ارزان ترین  قیمت دستگاه چاپ پارچه مربوط به دستگاه های چاپ مستقیم می باشند، که طراحی ساده تری نیز دارند. انواع دستگاه چاپ پارچه بر اساس کارکرد و  روش چاپ به دو دسته چاپ مستقیم و چاپ غیرمستقیم تقسیم می شوند، در روش چاپ مستقیم معمولا تصویر به طور مستقیم بر روی پارچه هک می شود، برای مثال می توان به دستگاه های غلطکی یا چاپ اسکرین اشاره کرد.

دستگاه چاپ پارچه سابلیمیشن و چاپ دیجیتال

 دستگاه چاپ پارچه سابلیمیشن و چاپ دیجیتال از سری دستگاه های با کیفیتی هستند که با استفاده از روش چاپ غیر مستقیم کار می کنند، با استفاده از این دستگاه ها در ابتدا تصاویر و اشکال مورد نظر توسط کامپیوتر پردازش می شود و پس از چاپ با استفاده از دستگاه پرس حرارتی بر روی پارچه کپی می شوند، کیفیت این روش بسیار بالاست و انواع پارچه های طراحی شده را بدون هیچ واهمه ای می توان مورد شست و شو قرار داد. نوع الیاف و پارچه از مهمترین عوامل انتخاب جوهر دستگاه چاپ پارچه می باشند، که از انواع آن می توان به جوهر ری اکتیو، دیسپرز، جوهر های سابلیمیشن ، اسید و جوهر پیگمنت اشاره کرد. برای مثال از انواع جوهر اسید برای پارچه های ابریشمی و نایلونی استفاده می شود و از دیسپرز و سابلیمیشن برزای پارچه هایی با الیاف مصنوعی و پلی استر استفاده می شود. قیمت خرید دستگاه چاپ پارچه به عوامل بسیار زیادی بستگی دارد، این دستگاه ها تنوع بسیار بالایی دارند و قبل از اقدام به خرید باید نیازسنجی های اولیه را مورد بررسی قرار داد و سپس نسبت به خرید دستگاه چاپ پارچه با مناسب ترین قیمت اقدام نمود.  دستگاه چاپ پارچه دیجیتال بر حسب کیفیت و قیمت در دسته های مختلفی نظیر چاپگرهایی با ظرفیت رنگ کم- سابلیمیشن Rolcond، چاپگر هایی با فرمت بزرگ و ظرفیت متوسط مانند Durst و سیستم های چاپ Hollanders، چاپگرهای صنعتی ظرفیت بالا مانند MS، Atexco قرار می گیرند، که هر کدام از آن ها برای مشاغل خاصی مورد استفاده قرار می گیرد و کاربرد های مختص به خود را دارند. بازار خرید و فروش دستگاه چاپ پارچه در دوره های اخیر به دلیل توجه بیشتر صاحبین مشاغل صنعتی، تولیدی، آموزشی و خدماتی به امر تبلیغات و طراحی های داخلی از رونق بیشتر برخوردار است.

فروشگاه بزرگ اینترنتی فرارنگ از معتبرترین شرکت های فروش انواع دستگاه چاپ پارچه در برندها و مدل های مطرح و معتبر جهانی با مناسب ترین قیمت موجود در بازار می باشد که تمامی محصولات خود را در کوتاه ترین زمان ممکن و همراه با گارانتی معتبر اصالات کالا به دست مشتریان آن در سراسر کشور می رساند. لیست تمامی محصولات به همراه قیمت و مشخصات فنی آن ها به طور کامل در سایت این مجموعه فروش معتبر درج شده است، و متقاضیان خرید انواع دستگاه چاپ پارچه می توانند در صورت تمایل مناسب ترین آن ها را انتخاب و خریداری نمایند.

تلفن :  50 50 6656 -021  ( خط ویژه )

 فکس : 73 42 6656 -021   

 تلگرام : 2268 201 0902             کانال تلگرام :  https://telegram.me/FaraRangCo          

 ایمیل :  Info@FaraRang.com      

پیج رسمی اینستاگرام :  https://www.instagram.com/fararang_tabligh/    

دفتر مرکزی : تهران - خیابان ستارخان -خیابان باقرخان - پلاک 99 - واحد 5 و 6

انبار مرکزی : کیلومتر 8 جاده مخصوص کرج - شهرک استقلال

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 299
نمایش همه
علاقه مندی ها ()