باز و بستن دستی درب ها در مواردی دشوار بوده و می تواند زمان گیر باشد و مشکلات بسیاری را ایجاد نماید مثلا درب های پارکینگ را در نظر بگیرید ، برای بستن این درب باید از خودرو پیاده شویم و درب را ببندیم همین طور درمراکز پر تردد کنترل درب بسیار مشکل خواهد بود . از این رو درب هایی روی کار آمدند که به صورت اتوماتیک بوده و بدون دخالت دست می توان آن را کنترل کرد. درب اتوماتیک شیشه ای یکی از انواع درب های اتوماتیک است که معمولا در مراکز تجاری و اداری به چشم می خورد.

درب اتوماتیک شیشه ای چیست؟

درب اتوماتیک شیشه ای یکی از درب های اتوماتیک است که بسیار مورد توجه قرار گرفته است. این درب ها را می توان در نمونه های مختلفی تهیه نمود. درب اتوماتیک شیشه ای دارای فریم آلومینیومی یا استیل است که باعث می شود در برابر رطوبت و ضربه مقاوم باشد. این درب ها از شیشه ساخته شده اند و با هر دکوری هماهنگ می باشند. با استفاده از این درب نیازی به کنترل دستی نداریم و در زمان های رفت و آمد به صورت خودکار درب باز و بسته می شود. احتمال خطا در این درب ها و برخورد آن ها با افراد نزدیک به صفر می باشد بنابراین می توان بدون بروز مشکل از این درب ها استفاده کرد. برای اطلاع از قیمت انواع درب اتوماتیک شیشه ای به سایت مراجعه کنید.

مزایای استفاده از درب اتوماتیک شیشه ای

از مزایای اصلی درب اتوماتیک شیشه ای، اتوماتیک وار بودن آن است که در زمان های ورود و خروج درب باز و بسته می شود و همین طور می توان با استفاده از ریموت نیز آن را کنترل نمود. این درب ها زیبا بوده و مناسب برای هر دکوراسیونی می باشد. از دیگر مزایای این درب ها تقریبا بدون صدا بودن آن ها است که هیچ اذیت و آزاری برای ما نخواهد داشت. همچنین جلوگیری از اتلاف انرژی از دیگر مزیت های استفاده از درب اتوماتیک شیشه ای می باشد. با استفاده از درب اتوماتیک شما خیالتان از بسته بودن درب راحت خواهد بود.

انواع درب اتوماتیک شیشه ای

درب اتوماتیک شیشه ای در انواع مختلفی وجود دارد که با توجه به سلیقه و موقعیت مکان مورد نظر می توان از این درب ها استفاده کرد. از انواع درب های اتوماتیک شیشه ای می توان به درب شیشه ای گردان، درب شیشه ای اسلایدینگ، درب شیشه ای فولدینگ، درب شیشه ای ریولدینگ، درب شیشه ای لولایی و درب شیشه ای کشویی اشاره کرد.برای خرید درب اتوماتیک شیشه ای کشویی ساده با قیمت مناسب به سایت مراجعه کنید.

انواع درب اتوماتیک شیشه ای از نظر کارکرد

  • درب اتوماتیک الکترومکانیک
  • درب اتوماتیک هیدرولیکی
  • درب اتوماتیک پنوماتیکی

اجزای درب اتوماتیک شیشه ای

مرکز کنترل: از اجزای بسیار مهم در درب های اتوماتیک می باشد. در جعبه ی مرکز کنترل، تابلوی فرمان وجود دارد که وظیفه ی آن باز و بسته کردن درب ها می باشد.

از دیگر اجزای درب اتوماتیک میکروسویچ ، فلاشر ها، مولد درب اتوماتیک، ریموت، چشمی، پایه درب ، قفل برقی و قفل مکانیکی می باشد.

مراکز تولید درب اتوماتیک شیشه ای

درب اتوماتیک توسط مراکز مختلف تولید درب اتوماتیک شیشه ای ساخته می شوند. این مراکز بر اساس ابعاد ورودی درب را تولید می کنند. مراکز معتبر از متریال باکیفیت برای ساخت درب ها استفاده می کنند. شما با مراجعه به یک مرکز معتبر تولید درب اتوماتیک شیشه ای می توانید درب مناسب را سفارش دهید.

شرکت فنی مهندسی فهام در از فروشندگان بزرگ در زمینه ی انواع درب های شیشه ای اتوماتیک می باشد. این شرکت درب ها را در کیفیت بسیار بالا و با قیمت مناسب به دست مشتریان خود می رساند.

آدرس دفتر خدمات فنی و تعمیرات :

تهران - خیابان امام خمینی خ میردامادی ( استخر سابق ) کوی آزمایش پلاک 3 واحد6

تلفن :02166704853.02166704273

شماره تلفن همراه : 09125149550

 آدرس ایمیل :info@fahamdoor.com

آدرس دفتر مرکزی : تهران -خیابان جامی - بعد از تقاطع میردامادی - پلاک ۵۸ -واحد ۱

راه های ارتباطی با ما 
☎️02166762647    ☎️02166762773    ☎️02166704853   ☎️02166704273

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 304
نمایش همه
علاقه مندی ها ()