مصالح ساختمانی متعدد و زیادی در ساخت یک سازه مسکونی و یا غیر مسکونی مورد استفاده قرار میگیرند که برخی از آنها برای دیوارچینی و یا اجرای سقف و کف کاربرد زیادی دارند و در این بین باید به بلوک سبک پوکه ای اشاره نمود که جزو بلوک های بسیار سبک محسوب میشود و همچنین با توجه به مقاومت خوبی که دارد میتواند برای ساخت یک سازه محکم و مقاوم کاملا ایده آل و مناسب باشد. در ساخت بلوک سبک پوکه ای از مصالح گوناگونی همچون پوکه، سیمان، آب و مواد افزودنی استفاده میشود و جزو مصالح ساختمانی میباشد که با توجه به خواص خود امروزه محبوبیت زیادی نسبت به دیگر مصالح ساختمانی از جمله آجر پیدا کرده است. بلوک سبک پوکه ای مزیت های زیادی را به خود اختصاص داده که در ادامه به مزایای آن اشاره خواهیم نمود.برای اطلاع از قیمت انواع بلوک سبک پوکه ای به سایت مراجعه کنید.

وزن کم از مهمترین ویژگی های بلوک سبک پوکه ای

بسیار مهم است که مصالح ساختمانی مورد استفاده در ساخت یک سازه مسکونی و یا غیر مسکونی از وزن کمی برخوردار باشد. زمانی که وزن مصالح ساختمانی کاهش می یابد در نتیجه وزن کلی سازه کاهش خواهد یافت و  در نتیجه مقاومت خوبی را در برابر زمینه لرزه و هر گونه لرزیش احتمالی که منجر به ریزش ساختمان خواهد شد از خود نشان میدهد. اما وزن کم بلوک سبک پوکه ای تنها  این ویژگی را پدید نمی آورد بلکه میتواند در اجرا نیز نقش مهمی ایفا کرده و اجرای آن در کوتاه ترین زمان ممکن انجام شود. اجرا و نصب بلوک سبک پوکه ای در مقایسه با دیگر مصالح که برای دیوار چینی استفاده میشوند بسیار سریع تر میباشد و زمان بسیار کمی بدین منظور صرف خواهد شد.

بلوک سبک پوکه ای کمترین پرتی و ضایعات را در مقایسه با دیگر مصالح دارد

بلوک سبک پوکه ای به دلیل استحکام بسیار خوبی  که دارد کمترین میزان آسیب پذیری را به خود اختصاص داده است و به همین دلیل اجرا و نصب آن کمترین میزان پرتی و ضایعات را نیز به همراه خواهد داشت. پرتی و ضایعات حاصل از مصالح ساختمانی میتواند هزینه های ساخت و ساز را نیز افزایش دهد و به همین دلیل باید تا جای ممکن از مصالح ساختمانی استفاده نمود که کمترین میزان ضایعات را داشته باشد.

بلوک سبک پوکه ای مقاوم در برابر گرما و آتش سوزی

مصالح ساختمانی همان قدر که باید در برابر لرزش و همچنین فشار و وزن مقاوم باشند باید مقاومت خوبی را نیز در برابر آتش و گرما از خود نشان دهند. گرما و حرارت میتواند بعد از مدتی بافت مصالح ساختمانی را تحت تاثیر قرار داده و اسیب زیادی را به آن وارد آورد اما زمانی که مصالح از مقاومت بالایی برخوردار باشند میتوانند در برابر آتش و حرارت واکنشی را از خود نشان ندهند و یا کوچکترین و کمترین واکنش را از خود نشان دهند.برای اطلاع از فروش مستقیم بلوک های سیمانی  به سایت مراجعه کنید. 

بلوک سبک پوکه ای از قابلیت های مختلفی برخوردار است

بلوک سبک پوکه ای از قابلیت های مختلفی برخوردار است و میتوان عملیات های گوناگونی را بر روی آنها انجام داد. بسیار مهم است که بتوان عملیات های گوناگونی را بر روی مصالح ساختمانی انجام داد که از جمله این عملیات ها میتوان به سوراخکاری و همچنین برش اشاره نمود. بلوک سبک پوکه ای از قابلیت های زیادی برای سوراخکاری و برش بر روس خود برخوردار است و میتوان عملیات های متفاوتی را بر روی آن به انجام رساند.

بلوک سبک پوکه ای از بهترین عایق های حرارتی و برودتی

عایق بودن بلوک سبک پوکه ای از جمله دلایلی است که باعث شده تا این بلوک کاربرد بسیار زیادی پیدا کند. کمترین میزان حرارت و همچنین سرما از میان بافت بلوک سبک پوکه ای عبورخواهد کرد و در سرد ماندن و یا گرم ماندن فضای داخلی ساختمان نقش بسیار مهمی دارد. برای خرید بلوک سبک پوکه ای در کوتاه ترین زمان و همچنین با قیمت مناسب هم اکنون با کارشناسان شرکت آرین سازه رهام تماس حاصل نمایید و سفارش خود را از سراسر کشور ثبت نمایید.

آدرس : تهران ، خیابان دماوند ، مابین چهارراه خاقانی و آیت ، ایستگاه ابوریحان ، نبش کوچه مهریزی ، برج دماوند ، طبقه 6 ، واحد 64

ایمیل: info@arian-saze.com

شماره تماس : 09129634314 شیخ حسنی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 304
نمایش همه
علاقه مندی ها ()