پارکت یکی از محصولات لوکس طراحی دکوراسیون داخلی می باشد که برای پوشش کف ساختمان مورد استفاده قرار گرفته می شود. قدمت استفادۀ این نوع محصول بازمی گردد به اواسط دهۀ 1600 میلادی باز می گردد که در کاخ ورسای فرانسه توسط لویی شانزدهم مورد استفاده قرار می گرفت. در واقع نصب پارکت چوبی به منظور پوشش کف برای مقابله با سرما و عایق حرارت برودتی بر روی سطوح کف خانه ها به کار گرفته می شد. لذا با افزایش استقبال مردم از مزایای این محصول دکوراتیو، توجه تولیدکنندگان به سمت و سوی اشکال پارکت برگشت و فروش پارکت مربعی، پارکت های مستطیلی، پارکت های لوزی، مثلثی و یا اشکال هندسی منظم علاقه مندان زیادی پیدا کرد. همچنین به دلیل اینکه فضای زیادی از دکوراسیون را به خود اختصاص می داد، آنان را ترغیب نمود تا بر روی طراحی نمای پارکت توجه داشته باشند و تصاویر خورشید و یا ستارگان را نیز بر روی برخی از مدل های پارکت چوبی پیاده سازی کنند. امّا پارکت های چوبی به دلیل نداشتن مقاومت بالا نسبت به آب و قیمت بالای آن، جای خود را به انواع پارکت لمینت داد. پارکت های لمینت بر خلاف پارکت های چوبی، با لایه های به هم فشردۀ hdf و یا mdf با روکش ضد آب ساخته می شوند که از قیمت ارزان نیز برخوردار می باشند. برای اطلاع از قیمت فروش پارکت به سایت مرجعه کنید. 

فروش انواع پارکت ضد آب

از این رو فروش انواع پارکت ضد آب با عنوان پارکت لمینت مورد استقبال علاقه مندان قرار گرفت تا بتوانند از ویژگی های ظاهری و یا ساختاری این نوع پارکت ها در جهت تزئین دکوراسیون داخلی ساختمان های مختلف همانند منازل، اداری، تجاری، فضای مهد کودک، استخر، سالن های باشگاه، هتل، رستوران، کافی شاپ، برج های تجاری و مسکونی لوکس و ... استفاده می شود. در ابتدا برندهای پارکت خارجی در بازار فروش محصولات کفپوش پارکت عرضه می شد ولی شرکت های متعددی در ایران نیز شروع به فعالیت در حوزۀ تولید انواع پارکت چوبی و لمینت نمودند. در نتیجه فروش انواع پارکت ایرانی در میان برندهای خارجی رونق پیدا کرد چون از نظر قیمت ارزان هستند و از نظر کیفیت نیز با نمونه های مشابه خارجی برابری می کند.

خرید پارکت با دوام

خرید پارکت با دوام بهترین انتخاب برای افرادی است که علاقه مند هستند که ساختمان محل زندگی خود را به پارکت با کیفیت و با دوام مجهز کنند که برای چندین سال بتوانند از مزایای آن استفاده کنند و نگران تعمیرات کفپوش نباشند. به همین دلیل فروش پارکت های مقاوم با 5 دسته بندی عرضه شد. در نتیجه افراد به راحتی می توانند متناسب با میزان تردد مکان، مناسب ترین نوع کفپوش پارکت را با قیمت مناسب خریداری می کنند. برای نمونه، مکان های کم تردد می تواند با کفپوش های پارکت با دانسیتۀ AC1 و یا AC2 پوشانده شوند که به نسبت پارکت های درجه بندی بالا، دارای قیمت ارزان می باشند، ضمن آنکه استحکام لازم برای مقابله با فشارهای وارده بر روی سطوح کفپوش را دارا می باشد. برای اطلاع از فروش پارکت یونیک باکیفیت به سایت مراجعه کنید. 

قیمت پارکت ایرانی

قیمت پارکت ایرانی به نسبت پارکت های خارجی ارزان است چون نیاز به هزینه های مرتبط به گمرک ندارد. همچنین نوسانات ارزی بازار نقش زیادی به نسبت سایر پارکت بر روی قیمت خرید پارکت های ایرانی ندارد. در این چند سال اخیر استقبال از خرید این نوع پارکت ها رونق پیدا کرده است. بنابراین می توانید متناسب با مکانی که قرار است به این نوع کفپوش مجهز شود، طرح و رنگ بندی پارکت را انتخاب نمائید. در حال حاضر انواع پارکت مدرن و کلاسیک در طرح های لوکس و مجلل با قیمت ارزان عرضه می شوند.

فروشگاه اینترنتی مای دکوری یکی از فروشگاه های با سابقه در حوزۀ فروش محصولات دکوراسیون داخلی از جمله کفپوش های پارکت با کیفیت در تهران فعایت می کند.

آدرس: تهران . منطقه 12 ، خیابان امیر کبیر شرقی ، کوچه جاویدی ، کوچه هداوند ، پلاک30 واحد8

تلفن های تماس: 02133126516

کد پستی:1181666981

info@mydecori.com

 ساعات کاری:

شنبه تا پنجشنبه 9 الی 18

جمعه ها 10 الی 14

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 297
نمایش همه
علاقه مندی ها ()