پارکت از گیرا ترین و جذاب ترین نوع کفپوش برای انواع ساختمان های مسکونی، تجاری، اداری و ویلاها و غیره می باشد، ترکیب استفاده از انواع پارکت با کاغذ دیواری های مناسب و هماهنگ یک طراحی بسیار شکیل و محبوب را برای ساختمان ها به ارمغان می آورد، که همگان ازآن راضی هستند. امروزه در طراحی و دکوراسیون تمامی ساختمان های قدیمی استفاده از  انواع پارکت ها بسیار متداول شده است، و تاثیری که در زیبایی ساختمان ها به جا می گذارد را نمی توان انکار کرد. از مهمترین دلایل محبوبیت انواع پارکت می توان به دوام بالا، گرما بخشیدن به محیط، تنوع در طرح و رنگ، قابلیت جابجایی، ترمیم و تعمیر آسان و قیمت بسیار مناسب اشاره کرد، که این ویژگی ها به صورت کلی نظر تمامی مشتریان را به خود جلب کرده است، و روز به روز به این بازار تولیدی رونق بیشتری می بخشد. از مهمترین معایب و ضعف پارکت ها در مقایسه با دیگر کفپوش ها می توان به عدم مقاومت آن ها در برابر شست و شو و نظافت اشاره کرد، به همین دلیل است، که در گذشته این محصولات با فروش و استقبال چندان زیادی از سوی مردم مواجه نشد، اما در عصر حاضر و پس از تولید انواع پارکت لمینت، این مشکل به طور کامل مرتفع گردید، و  فروش این محصولات به صورت بی سابقه ای افزایش یافت. قیمت پارکت نیز به تناسب نوع پارکت، کیفیت چوپ و برند تولیدی متفاوت است. این محصولات را می توان به دلیل تنوع بسیار بالا در طرح و رنگ با تمامی منازل و ساختمان های مسکونی، اداری، تجاری، ویلایی و غیره هماهنگ کرد، و یک طراحی و چیدمان بی نظیر و بی عیب و نقص را با استفاده از انواع پارکت ارائه داد.

خرید انواع پارکت

در میان تمامی کفپوش های ساختمانی مانند موزاییک، سرامیک، سنگ مرمر پارکت از محبوبیت بیشتری برخوردار است، و  از مهمترین دلایل این محبوبیت می توان به تنوع بسیار بالا در رنگ و جنس، قابلیت جابجایی، سهولت تعمیر و نگهداری، قیمت بسیار مناسب و دوام بالا اشاره کرد، که سبب شده این منسوجات چوبی به خوبی جای خود را در میان انواع کفپوش های ساختمانی باز کنند، و به سرعت مورد پذیرش و مقبولیت مردم قرار بگیرند. پارکت ها را می توان برحسی کیفیت ساخت و مدل در دو گروه انواع پارکت معمولی و پارکت لیمنت قرار داد. قیمت انواع پارکت لمینت به دلیل کیفیت بسیار بالا و مقاومت در برابر رطوبت و پوسیدگی نسبت به پارکت های معمولی بالاتر است، اما با توجه به ویژگی های ذکر شده، طرفداران بسیار زیادی را در مدت ورودش به بازارهای جهانی پیدا کرده است. مناسب ترین راه برای خرید انواع پارکت قابل شست و شو و باکیفیت مراجعه به نمایندگی های معتبر واردات و فروش انواع پارکت داخلی و خارجی می باشد، که قیمت آن ها در مقایسه با بازار آزاد بسیار ارزان تر است. برای اطلاع از قیمت پارکت لمینت ضد آب به سایت مراجعه کنید. 

قیمت انواع پارکت

قیمت انواع پارکت برحسب نوع پارکت که در گروه های پارکت چوبی و پارکت لمینت قرار می گیرد،  متفاوت است، اما از دیگ فاکتورهایی که در تعیین قیمت انواع پارکت بسیار مهم و تاثیرگذار هستند، می توان به ضخامت پارکت، رنگ پارکت، جنس چوب که در انواع بلوط، راش، گردو، گیلاس و افرا عرضه می شوند، بسیار متفاوت است، و  و از نظر رنگ و کیفیت بسیار بایکدیگر متفاوت هستند.

فروش پارکت با ارزان ترین قیمت

مجموعه بزرگ دکور آفیس از معتبرترین مراکز فروش انواع پارکت با ارزان ترین قیمت، و بالاترین کیفیت می باشد، که انواع پارکت و پارکت لمینت را در برند های داخلی و خارجی را در بالاترین سطح کیفی به دست مشتریان در سراسر کشور می رساند. برای اطلاع از لیست قیمت ها و سفارش آنلاین انواع پارکت های چوبی و لمینت می توان به سایت این مرکز معتبر مراجعه کرده و این محصولات را همراه با ضمانت اصالت کالا در کوتاه ترین زمان ممکن خریداری و تحویل گرفت.

 

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 295
نمایش همه
علاقه مندی ها ()