انواع ترازو گرمی:

ترازو وسیله ای می باشد که نه تنها در فروشگاه‌ ها کاربرد اساسی دارد بلکه در طلا فروشی ‌ها صرافی‌ ها و.... بسیار کارآمد می باشد. معمولاً با خرید ترازو گرمی همانطور که از نامش مشخص میباشد برای توزین اجسام با وزن کم استفاده می ‌شود. معمولاً کالاها و اجسامی که باید در وزن کم به فروش برسند کالاهایی گران بها می باشند. امروز برند های مختلف تولید کننده ترازو گرمی در بازارهای جهانی وجود دارند که هر کدام سعی دارند مشتریان را به نحوی به سمت محصولات برند خود بکشانند. در ایران نیز برند محک و پند که کار خود را از سه دهه پیش آغاز نمودند مورد توجه صاحبان مشاغل می باشد. در واقع این دو برند ایرانی توانستند با تولید ترازو های با کیفیت عالی و قیمت مناسب و همچنین خدمات پس از فروش اعتماد عمومی مردم را جلب نمایند. در حال حاضر برندAND بهترین تولید کننده ترازو گرمی در سطح جهان می باشد. تولیدات این برند دارای ۱۲ ماه گارانتی می باشد. همچنین  می ‌توانند از خدمات پس از فروش این برند استفاده نمود. در واقع AND  یک برند جهانی در تولید ترازو های دیجیتالی محسوب می شود. این برند متعلق به کشور ژاپن می باشد. در واقع ترازو های تولید این برند نسبت به سایر برند های داخلی و خارجی توانستند بالاترین سطح کیفی خود را پیدا کند. یکی از ویژگی های این برند در تولید ترازو حساسیت زیاد در هنگام توزین می باشد. در واقع این تراز بالاترین دقت را دارد. جنس انواع ترازو گرمی از نوعی پلاستیک فشرده می باشد. این پلاستیک فشرده دارای مقاومت بالا در برابر ضربه و فشار میباشد .سینی این ترازو  استیل بوده و استیل بودن از زنگ زدگی آن جلوگیری می کند. این مدل ترازو فاقد علمک می باشد. در انواع مختلف این مدل ترازوی یک نمایشگر تعبیه شده که می ‌تواند حجم کالای توزین شده را به خوبی و با دقت بالا نمایش دهد.

بررسی استفاده از ترازو گرمی در مشاغل مختلف:

آزمایشگاه ها: استفاده از ترازو در آزمایشگاه  بسیار حساس می باشد. کوچکترین خطای احتمالی در محاسبه مواد مختلف ممکن است سبب بروز آسیب های جبران ناپذیری شود. برای تولید ترازو گرمی نیاز به شرایطی خاص می‌ باشد و هر کمپانی که انواع ترازو را تولید می‌کند ممکن است نتواند این مدل ترازو را تولید نماید. از جمله نکات ایمنی در هنگام استفاده از این ترازو در آزمایشگاه ‌ها می‌ توان به صفر نمودن دستگاه قبل از هر بار استفاده و اندازه‌گیری اشاره نمود. اصولا لودسل  و یا همان حسگر وزنی در قسمت وسط این ترازو قرار دارد. برای توزین مواد مختلف باید ماده را در وسط  سینی توزین قرارداد. معمولاً تولیداتی که برای آزمایشگاه مورد استفاده قرار می گیرند از محصولات برند AND می باشد. برند های مختلف هر کدام وزن مشخصی را برای حداکثر و حداقل دستگاه خود انتخاب نموده است.

طلا فروشی: این مدل ترازو گرمی که به ترازوی زرگری نیز معروف می باشد از جمله اقلام اساسی هر طلا فروشی است. عموماً خرید و فروش طلا به صورت گرم میباشد. بنابراین دقت ترازو سبب آسودگی خاطر مشتری و کاربر می شود. در این مدل ترازو به نمایشگر هایی تعبیه شده که قابلیت نمایش اعداد به صورت واضح را می دهد. ترازویی که در این مشاغل مورد استفاده قرار می‌گیرد باید دارای صفحه نمایشگر برای مشتری نیز باشد. وزن های قابل اندازه گیری با این ترازو زرگری از ۶۰۰ گرم تا ۳ یا۶ کیلوگرم می باشد. از مهمترین ترازوهای زرگری در سراسر جهان می توان به دو برند AND و  متلر تولدو اشاره نمود. برند AND متعلق به کشور ژاپن و برند متلر تولدو مربوط به کشور سوئیس میباشد تولیدات ژاپنی در مقایسه با تولیدات برنده متلر تولدو از قیمت مناسبتری برخوردار می ‌باشند. طلا بسیار گران قیمت و با ارزش است پس انتخاب ترازو گرمی مناسب برای خرید و فروش یک امر ضروری می باشد که باعث کاهش ضربه صاحبان مشاغل و یا مشتریان می شود.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 175
نمایش همه
علاقه مندی ها ()