در این مقال می خواهیم در رابطه با دستگاه آبمیوه گیری توضیح دهیم. دستگاه همانند سایر دستگاه های دیگر یک وسیله کاربردی است که از آن برای گرفتن آب میوه های تازه مانند سیب، هویج، پرتقال و غیره استفاده می نمایند اما قبل از خرید این دستگاه باید به طور کامل با ویژگی های این دستگاه آشنا شده و نکات مهمی را در این رابطه یاد بگیرید.

نکات مهم برای خرید آبمیوه گیری:

  • از مهم ترین نکاتی که در رابطه با خرید آبمیوه گیری وجود دارد. برند یا شرکت سازنده آن می باشد. همه ی ما می دانیم در ایران برخی از برند های خارجی و داخلی هستند که بهترین وسیله های برق را تولید می نمایند. از این رو در مقاله های بعدی شما را با برخی از این برند ها آشنا خواهیم کرد.
  • نکته ی دیگری که در رابطه با خرید این دستگاه وجود دارد تناسب آن با نیاز های شما است. قبل از این که به خرید اقدام نمایید ابتدا نیاز های خود و خانواده تان را بررسی نموده سپس با انواع مختلف این وسیله در بازار مطابقت دهید. در صورتی که بتواند این دستگاه تمام نیاز های شما را رفع نماید مناسب برای شما است.
  • سومین نکته ای که در رابطه با خرید این دستگاه وجود دارد دهانه ی ورودی آن است. توجه داشته باشید باید دهانه ی ورودی بزرگ باشد تا بتوان به‌راحتی میوه ‌ها را در آن قرار داد. اگر یک آبمیوه گیری با دهانه ی کوچک خریداری کنید ممکن است نتوانید به خوبی میوه ها را داخل این دستگاه بریزید.
  • چهارمین موضوعی که در خرید این دستگاه موثر است، پرسش و پاسخ از فروشنده می باشد. مسلماً فروشندگان دارای تجربه و اطلاعات بیش تری در رابطه با این دستگاه نسبت به ما هستند. لذا هرچقدر هم ما تحقیق و بررسی نماییم باز هم نمی توانیم اطلاعات خود را تا سطح آن ها بالا ببریم زیرا آن ها سال های سال تجربه کسب کردند و انواع مدل ها را می شناسند.
  • موضوعی که برای این وسیله می تواند مهم ترین نکته باشد، صدای آن است. همه ی ما مسلمانان در خانه ی خود یک دستگاه آبمیوه گیری ناسیونال قدیمی داریم که صدای آن تا هفت خیابان آن طرف تر هم می رود. حتی برخی از آن ها به شدت لرزش نموده تا حدی که جا به جا می‌شوند. این امر برای افراد بسیار آزار دهنده است لذا در هنگام خرید این دستگاه حتماً به میزان صدا و لرزش آن دقت داشته باشید. هر چقدر یک آبمیوه گیری کم صدا تر و کم ارزش تر باشد مناسب تر است.

سایر نکات مهم برای خرید آبمیوه گیری:

  • مسئله ای که وجود دارد قدرت دستگاه است. قدرت و توان را می توان در یک ردیف معنای قرارداد به عبارتی قدرت دستگاه های آبمیوه گیری از ۶۰۰ تا ۱۵۰۰ وات است. قدرت می‌تواند ویژگی های زیادی از این دستگاه را در بر بگیرد اما به طور مستقیم منظور از قدرت دستگاه آبمیوه گیر صنعتی سرعت و شدت آن می باشد. در واقع هر چقدر سرعت این دستگاه بیش تر باشد. زمان کم تری برای گرفتن آب میوه ها صرف می شود. لذا مصرف برق کمتر صورت می گیرد. از این جهت می توانید در هزینه های خود صرفه جویی نمایید.
  • ششمین مورد که برای خرید این دستگاه مهم می باشد، جنس تیغه ی آن است. جنس تیغه می ‌تواند از فولاد، پلاستیک، تیتانیوم و غیره باشد اما بهترین و بادوام ترین نوع آن فولادی است.
  • ضمانت نامه از مهم ترین نکات برای این دستگاه است. به این صورت که هیچ دستگاهی را نباید بدون داشتن ضمانت نامه خریداری کنید. در هنگام دریافت ضمانت نامه به تاریخ شروع و مدت آن نیز دقت لازم را بفرمایید.

فروشگاه لوازم فروشگاهی و اداری تجهیزات

  • آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم
  • خط ویژه چهار رقمی ← 0216123 همراه ← 09123124701  تماس : 02166087260 - 02166087261 02166087814- 02166087815 - 02166087816
    نمایندگی ← 02166940107 - 02166919619 - 02133124701 - 02177379814 - 02155833465
ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 246
نمایش همه
علاقه مندی ها ()