طرح ها و نقاشی های سه بعدی همیشه توجه مخاطبین را به خود  جلب می کنند، این طرح ها به گونه ای هستند که افراد برای آنها موجودیت قائل هستند، و شاید این مسئله ایده بسیار خوبی برای تولید کاغذ دیواری سه بعدی باشد. کاغذ دیواری از قدیمی ترین دیوارپوش های تزئینی است، که تاریخچه ای بسیار طولانی دارد، و مبدع آن چینی ها هستند، اما این منسوجات کاغذی در ابتدا به دلیل کیفیت بسیار پایین تولید، تنوع بسیار پایین و عدم مقاومت در برابر رطوبت و پارگی چندان بازار خوبی نداشت، اما به مرور که صنعت تولید کاغذ دیواری در مسیر توسعه و پیشرفت قرار گرفت،  فروش کاغذ دیواری سه بعدی و کاغذ دیواری ساده رونق بسیار بالایی گرفت، و به سرعت مورد توجه متقاضیان و شرکت های طراحی و دکوراسیون داخلی قرار گرفت. از مهمترین مزایای استفاده از انواع کاغذ دیواری سه بعدی می توان به بزرگ تر نمایش دادن فضا و زیبایی محیط اشاره کرد. کاغذ دیواری سه بعدی اسپرت و مدرن برای دکوراسیون های امروزی طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است، زیرا می توان با کمترین هزینه و تنها با تعویض دیوارپوش ها بیشترین تاثیرات را در محیط اطرافمان بگذاریم. قیمت کاغذ دیواری سه بعدی جدید و مدرن در تمامی سبک های طراحی و روز دنیا با توجه به موارد بسیار زیادی از جمله کیفیت تولید، برند سازنده، متریال مصرفی و جنس و نوع کاغذ دیواری محابسه و تعیین می شود، و البته می توان یکی از مهمترین دلایل محبوبیت کاغذ دیواری سه بعدی قیمت ارزان و مقرون به صرفه آن می باشد.

انواع کاغذ دیواری سه بعدی

انواع کاغذ دیواری سه بعدی را می توان براساس متریال مصرفی در گروه های مختلفی همچون وینیل، PVC، نانو، مخملی، بافت دار و غیره قرار می گیرند، که در ساخت و تولید آن ها اغلب از کاغذهایی همچون کتان، فیبرو، چرم و پاستل استفاده می شود، از محبوبترین و باکیفیت ترین نوع کاغذ دیواری سه بعدی می باشند، که مقاومت بسیار خوبی در برابر خراش و پارگی دارند، و امکان شست و شو  نیز دارند، و برای محیط های بهداشتی ایده آل هستند. کاغذ دیواری سه بعدی اتاق خواب، کاغذ دیواری سه بعدی اتاق کودک، کاغذ دیواری سه بعدی سنتی، کاغذ دیواری سه بعدی پذیرایی، کاغذ دیواری سه بعدی پشت تلویزیون که هر کدام از آن ها در صدها رنگ و طرح مختلف طراحی و تولید می شوند، تنها نمونه های از انواع کاغذ دیواری سه بعدی برحسب کاربردشان می باشد.  این روکش های جذاب کاغذی را می توان در سبک های مختلف طراحی و دکوراسیون داخلی مانند مدرن، اسپرت، روستیک، کلاسیک، کودکانه و غیره قرار داد، که البته با توجه به کیفیت و نوع این محصولات قیمت انواع کاغذ دیواری سه بعدی نیز محاسبه و تعیین می شود، و می توان آن ها را در بازه های قیمتی ارزان تا گران قرار داد.برای خرید پوستر دیواری حیوانات دریایی به سایت مراجعه کنید. 

خرید کاغذ دیواری سه بعدی ارزان

خرید کاغذ دیواری سه بعدی ارزان و مناسب با سبک طراحی و هامونی محیط یکی از مهمترین مسائل پیش روی متقاضیان استفاده از این روکش های کاغذی جذاب و مقاوم می باشد، که بهترین مطمئن ترین روش ممکن برای حل این موضوع مراجعه به نمایندگی های معتبر و مطرح در زمینه واردات و فروش کاغذ دیواری سه بعدی می باشد. زیرا این مراکز انواع کاغذ دیواری سه بعدی جدید را به صورت مستقیم و بی واسطه عرضه می کنند، و  با مراجعه به سایت آن ها می توان انواع کاغذ دیواری سه بعدی منظره و طبیعی را در رول های 10 متری با عرض نیم متر و یا بیشتر خریداری نمود. 

فروش آنلاین کاغذ دیواری

مجموعه معتبر و فروشگاهی دکور آفیس یکی از معتبرترین و محبوب ترین مراکز فروش آنلاین کاغذ دیواری با مناسب ترین قیمت در تمامی برندهای معتبر و مطرح دنیا می باشد، که متقاضیان این محصولات با مراجعه به سایت این مرکز می توانند انواع کاغذ دیواری سه بعدی جدید را به صورت اینترنتی سفارش دهند، و این محصولات را در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرند.

 

 فروشگاه دکور آفیس

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 150
نمایش همه
علاقه مندی ها ()