اتوبار به منظور حمل و نقل کالا ها مورد استفاده قرار می گیرد. شرکت های اتوبار این خدمات را در اختیار افراد قرار می دهند. این مراکز حمل انواع کالا ها را به صورت مطمئن انجام می دهند از مبدا به مقصدی مشخص می فرستند. در صورتی که افراد بخواهند لوازم و اثاثیه و یا سایر لوازم را جابجا نمایند می توانند از خدمات این مراکز برخوردار شوند. حمل وسیله ها با استفاده از اتوبار به سادگی امکان پذیر می باشد و برخی از مراکز خدمات دیگری همچون بسته بندی و جابجایی کالا ها را در اختیار مشتریان خود قرار می دهند. شما می توانید با تماس با این شرکت ها از خدمات آن ها برخوردار شودی. هزینه هایی که مراکز اتوبار در نظر می گیرند متفاوت می باشد .برای اطلاع از خدمات اتوبار  به سایت مراجعه کنید. 

باربری چیست

باربری نوعی دیگر از خدمات جابجایی کالا ها بوده که دارای تفاوت هایی با اتوبار می باشد . باربری در سطح کشور و میان کشوری می تواند انجام گیرد . در اتوبار حمل کالا ها به صورت زمینی است اما در باربری حمل و نقل می تواند از طریق زمینی ، هوایی و .... صورت گیرد . شما می توانید برای حمل در سطح بین المللی از باربری و برای حمل و نقل در سطح شهر و یا کشوری از اتوبار استفاده نمایید.

کلمه ی اتوبار از دو کلمه ی اتومبیل و بار گرفته می شود و نشان دهنده ی جابجایی بار به صورت زمینی و با استفاده از اتومبیل می باشد. بنابراین کالا ها در اتوبار برخلاف باربری که با وسیله های مختلف است  با استفاده از اتومبیل حمل و نقل می شوند.

مرکز ارائه دهنده ی خدمات اتوبار

مراکز ارائه دهنده ی خدمات اتوبار ، به دو نوع درون شهری و برون شهری فعالیت دارند که در نوع درون شهری حمل و نقل در محدوده ی شهری انجام می گیرد و در اتوبار به صورت برون شهری ، حمل و نقل از شهری به شهر دیگر هم امکان دارد. شما با توجه به نوع جابجایی می توانید از این مراکز کمک بگیرید. برای این که بتوانید از خدمات مرکز اتوبار غرب تهران بهره مند شوید کافیست با این مراکز تماس بگیرید تا در اسرع وقت وسیله ی درخواستی برای شما ارسال گردد.

برای کالا های مختلف از ماشین های جداگانه ای استفاده می شود مثلا برای حمل مواد غذایی از یک نوع وسیله و برای حمل مصالح ساختمانی و... از وسیله های مختلفی استفاده می گردد.

حمل انواع کالا ها در اتوبار

اتوبار شامل حمل مواد مختلفی می باشد که می تواند مصالح ساختمانی باشد و یا مواد غذایی و دارو و.... که حمل هر یک از این کالا ها باید با استفاده از ماشین های مخصوص انجام گیرد تا صدمه ای به آن ها وارد نشود. بنابراین مرکز اتوبار معتبر خدمات کامل را به مراجعین خود ارائه می دهند و تمام تلاش خود را در راستای کیفیت حمل و نقل دارند. استفاده از اتومبیل های باکیفیت و پرسنل مجرب بسیار مهم بوده و در مراکز معتبر به آن اهمیت داده می شود.

برای افراد بسیار مهم است که کالا هایشان سالم به مقصد برسد . به این منظور در صورتی که از ماشین های مناسب و یا پرسنل مجرب استفاده نشود ممکن است کالا ها دچار صدمه شوند بنابراین سرویس دهی مرکز اتوبار بسیار مهم است.

برای حمل مواد مختلف بسیارمهم است که از وسیله های مناسب و متفاوت استفاده شود زیرا بسیاری از کالا ها آسیب پذیرند مانند دارو و مواد غذایی و باید حمل و نقل آن ها با شرایط مناسب انجام شود. پس مراکز اتوبار معتبر خدمات ویژه ای را ارائه می دهند.

آدرس: خیابان آزادی ، خیابان حبیب اللهی ، بالاتر از میدان حسینی، بین کوچه چراغعلی

و ارمیون پ 149 ، ساختمان عدالت

شماره های تماس: 02166058005 - 02166047721 - 02166081205

تلفکس: 66033473-021

تلفن همراه: 09123457717 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 271
نمایش همه
علاقه مندی ها ()