پرده تصویری از جمله جدیدترین سبک های پرده می باشد. از مهم ترین دغدغه هایی که بانوان هنگام سکونت در خانه ای با آن مواجه می شوند. نصب پرده تأثیر بسزایی بر روی طراحی دکوراسیون داخلی دارد. در نتیجه با گذشت سال های متوالی، متریال و طرح هایی که برای تولید پرده انتخاب می کنند دچار تغییر و تحول شده اند. لذا نصب پرده های زیبا و لاکچری برای نمای خانه به تنهایی می تواند زیبایی دکوراسیون را چندین برابر نماید. از این رو چاپ انواع پرده تصویری توسط دستگاه های مخصوص صورت گرفت. هنگام خرید پرده باید فاکتورهای متعددی چون جنس، رنگ، ابعاد و طرح پرده را باید در نظر داشته باشید. لذا در این مقاله قصد داریم شما را در خرید پرده تصویری و دیگر مدل های پرده راهنمائی کنیم.

یکی از نکات کاربردی که در انتخاب پرده باید مد نظر داشته باشید، مسئله سبک دکوراسیون و رنگ بندی لوازم دکوراسیون داخلی می باشد. چرا که خرید پرده تنها برای پوشاندن پنجره نمی باشد بلکه جنبۀ زیبایی آنها نیز مطرح می باشد و به همین دلیل است که صنعت تولید پرده ها روزبروز رونق پیدا می کند. در گذشته از پرده تنها برای پوشاندن پنجره و جلوگیری از تابش مستقیم نور خورشید استفاده می نمودند ولی هر چه از زمان کاربرد پرده می گذشت، بر زیبایی نما و طرح پرده توجه بیشتری شد.

خرید انواع پرده تصویری

امروزه در بازار فروش پرده می توانید انواع پرده تصویری را مشاهده نمائید که به عنوان جدیدترین نسخه های تولید پرده محسوب می شوند. این نوع پرده ها به صورت چاپی هستند و از دستۀ پرده های چاپی به حساب می آیند. در حال حاضر امکان خرید انواع پرده تصویری با طرح های متنوع برای شما عزیزان فراهم می باشد. در نتیجه افرادی که علاقه مند به دکوراسیون مدرن و مجلل هستند می توانند از مزایای نما و جلوۀ پرده های تصویری استفاده نمایند.

انتخاب پارچه، کنتراست رنگ، طول پرده و همچنین سبک پرده از اساسی ترین فاکتورهای انتخاب پرده می باشد. در نتیجه هنگام خرید پرده باید توجه داشته باشید که تمام این نکات رعایت شده باشد تا زیبایی خود را در کنار فاکتورهای زیبایی تصاویر حفظ کند. خرید و فروش پرده های تصویری نیز به دلیل داشتن تنوع طرح و رنگ بندی خاص در سراسر جهان مورد استقبال قرار گرفت. از این افراد مختلف برای آنکه همخوانی تجهیزات و لوازم دکوراتیو داخلی اتاق ها و فضای دکوراسیون اتاق پذیرایی را بهبود ببخشند از طرح های متنوع و جذاب پرده های تصویری جدید استفاده می کنند.برای اطلاع از قیمت پرده چاپی طرح گل به سایت مراجعه کنید.

ویژگی های قابل توجه پرده تصویری

قابل شستشو بودن، امکان چاپ تصاویر مختلف در ابعاد متفاوت، قابلیت چاپ تصاویر دلخواه به صورت یک طرفه و یا دو طرفه، ثبات طرح و رنگ پرده در برابر تابش نور خورشید، استحکام بالا، تنوع طرح، نصب راحت، قیمت ارزان و ... از جمله ویژگی های قابل توجه پرده تصویری است که مورد استقبال مردم قرار گرفته می شود.

نصب پرده تصویری نسبت به مدل های قدیمی بسیار ساده تر می باشد. البته لازم به ذکر است که امکان خرید پرده تصویری کرکره ای نیز با تصاویر متنوع برای شماه فراهم می باشد. در حال حاضر انواع پرده چاپی یا همان پرده تصویری پانج شده تولید می شوند که امکان نصب آنها در محیط های اداری، تجاری، مسکونی و غیره فراهم می باشد. ضمن آنکه محیط های درمانی، اداری و تجاری می توانند با سفارش پرده تصویری لوگوی مجموعه از جنبۀ زیبایی و همچنین تبلیغاتی این نوع پرده ها استفاده کنند.

یکی از بزرگ ترین مجموعه های فروش انواع پرده تصویری در تهران، فروشگاه اینترنتی دکور آفیس است . این مجموعه با هدف ارائه بهترین خدمات به مشتریان خود، امکان سفارش اینترنتی انواع پرده تصویری چاپی را برای شما عزیزان ایجاد نموده است.

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 50
نمایش همه
علاقه مندی ها ()