پارکت از جمله محبوب ترین کفپوش هایی است که برای پوشش کف ساختمان های مختلف مورد استفاده قرار گرفته می شود. این نوع کفپوش به دلیل اینکه شامل طرحی از متریال طبیعت می باشد، بسیار زیبا و خوش نما می باشد. از گذشته تا به امروز خرید و فروش پارکت به عنوان کفپوش لاکچری و مدرن محسوب می شود و این مسئله موجب شده تا تولیدکنندگان بتوانند بر تنوع این محصول بیفزایند. در گذشته پارکت های چوبی که از برش های تنه های درختان تولید می شدند و با استفاده از روغن جلاء حالت درخشندگی بر روی آنها ایجاد می کردند، ضمن آنکه با استفاده از این کار میزان نفوذپذیری آب را کاهش می دادند. امّا با این حال، پارکت های چوبی به دلیل داشتن نقطه ضعف مقاومت پایین در برابر آب موجب تغییر شکل و دفرمه شدن این نوع پارکت ها می شود. به همین منظور تولیدکنندگان تلاش نمودند تا پارکت های لمینت و یا پارکت ضد آب را با کیفیت عالی و قیمت ارزان تولید کنند. پارکت های لمینت با لایه های به هم فشردۀ HDF و یا MDF ساخته می شوند که با استفاده از روکش ضد آب ملامینه پوشش داده می شود. از این رو عموم مردم می توانند از این نوع کفپوش در جهت پوشش کف منازل و ساختمان های مختلف استفاده کنند. برای اطلاع از فروش پارکت به سایت مراجعه کنید. 

خرید انواع پارکت لوکس

انتخاب کفپوش نقش بسزایی در سطح آسایش و نمای دکوراسیون ساختمان دارد. به همین جهت شرکت های تولید کنندۀ خارجی و داخلی تلاش می کنند که از دستگاه های پیشرفته و فناوری روز برای ساخت انواع پارکت مقاوم و لاکچری استفاده کنند که از نظر قیمت مقرون به صرفه باشد و در عین حال از استحکام بالایی برخوردار باشد. در حال حاضر شرکت های تولیدکنندۀ داخلی نیز توانسته اند انواع کفپوش پارکت لمینت را با کیفیت عالی و تنوع رنگ و طرح تولید کنند. پارکت یونیک، پارکت آمپریال، پارکت آرتا و ... از جمله نمونه برندهای معتبر پارکت های ایرانی است که شامل بهترین رنگبندی های متنوع می باشند. از این رو افرادی که علاقه مند به تغییر دکوراسیون داخلی و تجهیز ساختمان به مدرن ترین کفپوش هستند، می توانند از مزایای این نوع کفپوش استفاده کنند. لازم به ذکر است که این نوع کفپوش به دلیل اینکه استحکام بالایی نسبت به فشارهایی که بر روی سطوح کفپوش وارد می شود، داشته باشد، در 5 کلاس رده بندی تقسیم بندی شده اند.

بنابراین امکان خرید انواع پارکت با طول عمر بالا را می توانید با قیمت ارزان و دانسیتۀ استاندارد خریداری نمائید. هر چه میزان چگالی و یا دانسیتۀ پارکت ها بیشتر باشد، به طبع میزان مقاومت بالایی در برابر فشارهای وارده دارد و هر چه میزان دانسیته کم تر باشد، به مراتب بهترین گزینه برای مکان های کم تردد می باشد و در عین حال از قیمت ارزان تری برخوردار می باشد. بنابراین هنگام خرید انواع پارکت، بهتر است که این مسئله را مد نظر داشته باشید، تا محل سکونت خود را به بهترین کفپوش مجهز نمائید.برای خرید پارکت امپریال به سایت مراجعه کنید. 

قیمت بهترین پارکت

قیمت بهترین پارکت به فاکتورهای متعددی چون ابعاد، متریال و همچنین میزان استحکام پارکت بستگی دارد. در نتیجه هنگام خرید پارکت می توانید متناسب با توان مالی خود و همچنین میزان ترددی که در مکان وجود دارد، مناسب ترین پارکت را با قیمت ارزان و طول عمر بالا خریداری نمائید. همچنین می توانید از تجربیات کارشناسان فروش در جهت خرید بهترین پارکت مدرن و شیک بهره گیرید و زیبایی دکوراسیون ساختمان را بیش از پیش زیباتر نمائید و تغییرات قابل توجهی ایجاد کنید.

یکی از فروشگاه های فعال و با تجربه در حوزۀ فروش انواع کفپوش پارکت ساخت ایران، فروشگاه اینترنتی مای دکوری است و شرایط مناسبی را برای فروش آنلاین محصولات متنوع کفپوش پارکت و موکت را برای مشتریان گرامی فراهم نموده است.

آدرس: تهران . منطقه 12 ، خیابان امیر کبیر شرقی ، کوچه جاویدی ، کوچه هداوند ، پلاک30 واحد8

تلفن های تماس: 02133126516

کد پستی:1181666981

info@mydecori.com

 ساعات کاری:

شنبه تا پنجشنبه 9 الی 18

جمعه ها 10 الی 14

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 287
نمایش همه
علاقه مندی ها ()