کاغذ حرارتی یکی از کاغذهای موجود برای چاپ می باشد که بدون جوهر است. عرض این کاغذ متنوع می باشد و شما بر اساس نیاز خود می توانید یکی از آنها را خریداری کنید. قابل اطمینان بودن این کاغذ یکی از ویژگی های اصلی آن به شمار می رود و شما می توانید بسیار سریع از آن برای چاپ حروف و تصاویر استفاده کنید. این کاغذ در بخش های متنوعی مورد استفاده قرار می گیرد و شما می توانید در هر بخشی که مایل هستید از آن استفاده کنید.  

مواد به کار برده شده درون کاغذ حرارتی به گونه ای می باشد که در مواجهه با حرارت ساطع می شود و فعل و انفعالات خاصی در از خود درون دستگاه نشان می دهد. در حقیقت باید بدانید این نوع کاغذ به گونه ای طراحی شده است که  فرآیند چاپ را تکمیل می کند. در یک تعریف دیگر باید بیان کنیم که این کاغذ به گونه ای است که چاپ بدون جوهر را به راحتی فراهم می نماید. برای خرید کاغذ حرارتی به سایت مرجعه کنید. 

فواید کاغذ حرارتی چیست ؟

 کاغذ حرارتی یکی از انواع کاغذهای چاپی می باشد که پوشش ویژه ای روی آن وجود دارد و به همین دلیل چاپ کردن بدون جوهر را مسیر می کند. این کاغذ نسبت به بسیاری از انواع کاغذهای دیگر مزیت های بسیار بیشتری دارد و برخی از این مزیت های عبارت است از :

  1. یکی از مهمترین مزیت های آن این است که بسیار سریع می باشد و شما با وجود آن می توانید هر تصاویر و حروفی که در نظر دارید را در کمترین زمان چاپ کنید. کم بودن زمان انتظار یکی از مهمترین و اصلی ترین مزیت های آن به شمار می رود که بسیاری از افراد به آن توجه نشان می دهند.
  2. تصاویری که به وسیله این کاغذ چاپ می شوند بسیار باکیفیت هستند. در واقع باید بدانید اگر شما کیفیت چاپ تصاویر برایشان شما اهمیت بسیار زیادی دارد باید بدانید که این کاغذ بهترین انتخابی می باشد که می توانید داشته باشید.
  3. بسیاری از افراد شاید بر این باور باشند که این کاغذ تنها روی دستگاه های خاص مورد استفاده قرار می گیرد. این باور اشتباه است و باید بدانید که دستگاه روی هر نوع دستگاهی و حتی دستگاه های که ارزان و سبک هم می باشد نصب می شود. بنابراین بهتر است به این مورد مهم دقت و توجه بسیار زیادی داشته باشید و از مزیت های آن هم استفاده کنید.برای اطلاع از فروش لیبل به سایت فروشگاه تراز ایران مراجعه کنید. 

انواع کاغذ حرارتی :

 این نوع از کاغذها در انواع متعددی هستند که هر یک از انواع آنها هم ویژگی ها و مزیت های مختلف دارد. برخی از مهمترین آها عبارت هستند از :

  1. یکی از مهمترین انواع آن فیش پرینتر می باشد. شما می توانید در دستگاه های پرینتر از این کاغذ استفاده کنید و اطلاعاتی که نیاز است را روی این کاغذ وارد نمایید.
  2. از دیگر انواع آن نوع فروشگاهی می باشد که اندازه آن بر اساس استانداردهای مشخص شده ای می باشد. در بیشتر صندوق های فروشگاهی این نوع کاغذ را می توانید مورد استفاده قرار دهید.
  3. یکی از انواع دیگر آن آزمایشگاهی می باشد که شما می توانید از آن برای ثبت کردن اطلاعات آزمایشگاهی خود استفاده کنید. این نوع در بسیاری از آزمایشگاه ها مورد استفاده قرار می گیرد و کیفیت بسیار عالی و منحصر به فردی دارد.

کاغذ حرارتی در هر یک از انواعی که تولید می شود مزیت های بسیار زیادی را به کاربران ارائه می دهد. شما می توانید یکی از آنها را که با نیازهای شما مطابقت بیشتری دارد را خریداری کنید و مورد استفاده قرار دهید. دقت داشته باشید که قیمت هر یک از آنها با دیگری متفاوت است.

فروشگاه تراز ایران

آدرس ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار از خيابان ازادي ( ساختمان دلفين ) - ورودي ساختمان از داخل دكتر هوشيار پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123 
تماس : 02166087260 - 02166087261 
02166087814- 02166087815 - 02166087816
تماس نمایندگی ها ← 02166919619 - 02133510970 - 02155833430 - 02166085712 تماس همراه ← 09123124701

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 151
نمایش همه
علاقه مندی ها ()