آب بندی بتن از مهمترین مراحل در اجرای سازه های بتنی می باشد. سیمان در شرایط عادی که با آب مخلوط می شود، در مدت زمان کوتاهی سفت و مستحکم می شود. لذا برای آنکه بتوانند سازه های بتنی را در مدت زمان مشخصی اجرایی کنند، نیاز به استفاده از مواد افزودنی بتنی دارند. در واقع با استفاده از ماهیت مواد شیمیایی می توانند مدت زمان سفت شدن و همچنین میزان روان سازی بتن را تقویت کنند. همچنین برای آب بندی سازه های بتن نیز نیاز به استفاده از متریال شیمیایی مایع، ژل و همچنین پودری است، تا بدین وسیله بتوانند میزان نفوذپذیری آب و مواد شیمیایی را در سازه های بتنی به حداقل برسانند. روش های مختلفی برای اجرای پوشش های آب بندی بتن در نظر گرفته می شود که به فاکتورهای متعددی بستگی دارد. در نتیجه مجریان پروژه های ساختمانی، پس از بررسی تمام شرایط، مناسب ترین روش آب بندی بتن را برای عایق کاری سازۀ بتنی در نظر می گیرند. برای اطلاع از خدمات آب بندی بتن به سایت مراجعه کنید. 

بتن یکی از مهم ترین اجزای تشکیل دهندۀ سازه های ساختمانی بتنی است که از نظر هزینه نیز بسیار کم هزینه تر از سازه های آهنی است. علاوه بر آنکه سازه های بتنی از استحکام بالایی برخوردار می باشد. دپارتمان های معتبری در حوزۀ ارائه خدمات سازه های آپارتمانی فعالیت می کنند. لازم به ذکر است که عوامل متعددی بر روی سازه های بتنی تأثیرگذار می باشد و به نحوی بر روی کنترل آب بندی بتن مؤثر است و از نفوذپذیری هر گونه مایعات به مقاطع بتنی جلوگیری می کند.

مزایای آب بندی بتن

همانطور که می دانید عملیات آب بندی بتن با هدف عایق بندی بستر بتن صورت می گیرد، تا بدین وسیله میزان استحکام سازه های بتنی را افزایش دهند و در عین حال از نفوذ هر گونه مواد مایعاتی به داخل اجزای بتن جلوگیری کنند. از این رو کارشناسان مجرب و متخصص توانسته اند، روش های متعددی را جهت اجرای آب بندی بتن انجام دهند که بسیار مقرون به صرفه و در عین حال مقاوت بالایی در سازه های بتنی ایجاد کند.

آب بندی بتن به روش های مختلفی چون عایق الکریلیک تک جزئی و دو جزئی با پوشش مایع، مواد افزودنی نانو تکنولوژی، چسب های مخصوص آب بندی بتن، نفوذگرهای کریستال شونده، استفاده از عایق الاستومری تک جزئی، پودر پلیمری، آب بندهای پلیمر دو جزئی، ژل میکروسیلیس، ملات های آنی گیر بتن، تزریق رزین های پلی یورتان و استفاده از EIFS اجرا می شود. در نتیجه مهندسان معمار و عمران که مسئولیت اجرای پروژه های سازه های بتنی را دارند، با بررسی تمام فاکتورهای اصلی و جانبی، اجرای آب بندی سازه های بتنی را انجام می دهند.

اجرای آب بندی سازه های بتنی

اجرای آب بندی سازه های بتنی برای کلیۀ سازه های بتنی یکسان نمی باشد. بلکه نیاز به محاسبات مهندسی فاکتورهای مرتبط با نقشه کشی سازه های بتنی دارد. بنابراین پس از بررسی های جامع، مناسب ترین متریال را برای عایق بندی سازه های انتخاب می کنند. لذا واترپروف کردن بتن با استفاده از پوشش های نفوذگر، تزریق و آب بندی هنگام اجرای سازه صورت می گیرد و نقش بسزایی در استحکام و تقویت مقاومت آب بندی سازه های بتنی دارد. برای اطلاع از قیمت آب بند مایع بتن به سایت مراجعه کنید. 

قیمت آب بندی بتن

با توجه به اهمیت بسزایی که هر کدام از مراحل در اجرای واترپروف سازه های بتنی دارد، در نتیجه انتخاب نوع روش آب بندی بتنی در میزان استحکام و نفوذپذیری مایعات در سازه های بتنی دارد. از این رو قیمت آب بندی بتن به نوع متریال به کار برده شده در اجرای پروژه بستگی دارد.

هلدینگ ساختمان سپهر آرمه جزء یکی از موفق ترین شرکت های هلدینگ ساختمانی در تهران، فعالیت خود را در حوزۀ تأمین مصالح ساختمانی بتنی و اجرای آنها ادامه می دهد.

آدرس  :  تهران , سعادت آباد خیابان علامه طباطبایی کوچه 38 پلاک 3 واحد 1

ایمیل  :   info@sepehrarmeh.com

شماره تلفکس  : 88680011 -021

پشتیبانی فنی : 09125866685-09121236190

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 168
نمایش همه
علاقه مندی ها ()