پارکت کفپوشی است که در این چند سال طرفداران بسیاری پیدا کرده و در بسیاری از ساختمان ها می توانیم انواع آن را مشاهده نماییم. پارکت ها کفپوش های لوکس به شمار می روند که هماهنگی بسیار زیبایی را در کنار لوازم دیگر در محیط ایجاد می کند. پارکت ها از چوب درختان به دست می آیند که دارای تنوع بوده و در رنگ های چوب در بازار یافت می شوند.

پارکت ها می توانند زیبایی بسیاری را به محیط ببخشند و حس طبیعی و خوبی را در فضا ایجاد کنند. پارکت ها نسبت به سایر کفپوش های سنگی دارای انعطاف خوبی بوده و در اثر افتادن شخص بر روی آن آسیب چندان را به وی وارد نمی کند بنابراین برای افراد دارای فرزند کوچک می تواند بسیار خوب باشد. برای خرید پارکت به سایت مراجعه کنید. 

پارکت لمینت

پارکت لمنیت نوع جدید پارکت های چوبی است که از جنس ام دی اف یا اچ دی اف بوده و در قیمت های پایین تر به فروش می رسد. این نوع از پارکت ها دوام بسیار خوبی داشته و در برابر وارد شدن ضربه تا حد مطلوبی مقاوم است. پارکت های لمینت را می توان در طرح های بسیار متنوعی خریداری نمود.

نصب پارکت

برای نصب پارکت از چسب استفاده می شود که تکه ها با نظم خاصی در کنار هم قرار می گیرند و سپس روی آن ها ساب و سپس لاک زده میشود. البته پارکت های لمینت که نوع جدید پارکت ها هستند در نصبشان از چسب استفاده نمی شود و تکه ها به نحوی در هم قفل می شوند بنابراین این نوع پارکت ها قابلیت جابجایی دارند. همچنین سطح پارکت لمینت دارای پوششی است که نیاز به سابیده شدن ندارد و نوعی ضربه گیر به حساب می آید تا از صدمه رسیدن به این نوع کفپوش محافظت کند.

تفاوت پارکت های چوبی با پارکت لمینت چیست؟

پارکت از چوب طبیعی به دست می آید در صورتی که پارکت لمینت از چوب فشرده شده یا ام دی اف.

پارکت لمینت ها دارای دوام بالایی می باشند و سطح براق و محکمی دارند اما پارکت ها این سطح را ندارند اما قابلیت ترمیم دارند.

پارکت ها از قیمت بالاتری برخوردارند و جلوه ای طبیعی تر دارند.

طرح های پارکت لمینت تنوع بالاتری دارد و درنصب آن ها نیازی به چسب نیست و در زمان دلخواه قابلیت انتقال را دارند.

با توجه به خصوصیات پارکت و لمینت می توانید نوع دلخواه خود را انتخاب کنید.برای اطلاع از فروش پارکت امپریال به سایت مراجعه کنید. 

موارد مهم در نگهداری از پارکت

پارکت به دلیل این که از جنس چوب است نسبت به آب حساس می باشد بنابراین از این کفپوش در مکان های دارای رطوبت استفاده نمی شود و تا حد امکان باید از رطوبت دور بمانند. برای این که پارکت ها سالم بمانند باید از وارد آمدن ضربه به سطح آن ها دور بمانند زیرا اگر برخورد با اشیای تیز و ضربه صورت گیرد سطح آن آسیب دیده و باید ترمیم شود. زمان نصب پارکت باید دقت بالایی داشت زیرا برخی از پارکت ها دارای شکنندگی بیشتری بوده و باید در هنگام نصب مورد توجه قرار گیرد.

بهتر است هر چند سال یکبار سطح پارکت ها سابیده شده و لاک زده شود.

پارکت به دلیل آتش گیر بودنش باید در برابر عوامل آتش سوزی محافظت شود. 

فروش پارکت

در زمان خرید پارکت باید به کیفیت آن توجه کنید. فروش پارکت توسط فروشندگان به صورت مستقیم و غیرمستقیم انجام می گیرد. برای خرید حتما به مراکز معتبر مراجعه کنید تا هم خیالتان بابت کیفیت و هم قیمت راحت باشد.

فروشگاه مای دکوری با سال ها تلاش در بخش فروش مستقیم پارکت توانسته پارکت های باکیفیت را با قیمت بسیار مناسب به دست مشتریان خود برساند.

آدرس: تهران . منطقه 12 ، خیابان امیر کبیر شرقی ، کوچه جاویدی ، کوچه هداوند ، پلاک30 واحد8

تلفن های تماس: 02133126516

کد پستی:1181666981

info@mydecori.com

 ساعات کاری:

شنبه تا پنجشنبه 9 الی 18

جمعه ها 10 الی 14

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 265
نمایش همه
علاقه مندی ها ()