دستگاه کالباس بر و مزیت های آن:

همان طور که در بالا نیز به آن اشاره شد، برای استفاده و کاربری کالباس بر کافی است که پوست محافظ کالباس را برداشته و آن را در دستگاه قرار دهید سپس برش های یکسان و یک اندازه را تحویل بگیرید. از آن جایی که جنس این دستگاه از فلز استیل می باشد بسیار بهداشتی، ضد زنگ و غیره است. هم چنین می ‌توان به راحتی آن را تمیز نمود. از همه مهم تر فلز دارای کیفیت و مقاومت زیادی است و در محل هایی مانند آشپزخانه که رطوبت در آن وجود دارد زنگ نخواهد زد. اگر از دستگاه هایی استفاده نمایید که با اکسیژن ترکیب شده و زنگ بزنند می توانید سلامت مشتریان خود را به خطر بیندازید لذا استفاده از این دستگاه استیل یک پیشنهاد ویژه برای سلامت مشتریان و افزایش کیفیت کار خودتان می باشد. در زمانی که این دستگاه زمین بیفتد، هیچ ‌گاه نشکسته و به آن آسیبی وارد نمی شود. فلز استیل به راحتی تمیز شده و هرگز باقیمانده ی مواد غذایی روی آن باقی نمی ماند. اصلی ترین مزیتی که این دستگاه دارد، استفاده برای هدف های دیگر است. برای مثال شما می‌توانید انواعی از گوشت ها، سوسیس ها، پنیر ها، سبزیجات، میوه ها و غیره را با این دستگاه برش بزنید. علاوه بر کالباس انواع فرآورده های گوشتی توسط این وسیله برش داده می شوند. بنابراین اگر چه نام این دستگاه کالباس بر است اما می‌ تواند اسلایسر بسیاری از مواد غذایی دیگر باشد. برای خرید کالباس بر به سایت مراجعه کنید. 

 معرفی انواع دستگاه های کالباس بر:

 انواع دستگاه های کالباس بر می توانند در اندازه های مختلف وجود داشته باشند که با توجه به تعداد تیغه و سایز آن ها مورد ارزیابی قرار می گیرند. باید بدانید که این دستگاه دارای اجزای مختلفی به شرح زیر می باشد:

 تیغه: اصلی ترین جزء این دستگاه تیغه است. در واقع بدون تیغه نمی ‌توان هیچ عملکردی از این دستگاه را توقع داشت. تیغه ها می توانند به صورت ۶ یا ۸ عدد باشند. جنس این تیغه ها معمولاً از استیل بوده و بسیار تیز هستند. سرعت و میزان چرخش این تیغه ها با یکدیگر متفاوت است. در واقع هر چقدر سرعت و تعداد دور این تیغه در دقیقه بیش تر باشد قیمت آن دستگاه بیش تر خواهد بود. به طور معمول ما می توانیم سرعت ۱۸۰۰ تا ۳۰۰۰ دور را در دقیقه در انواع مختلف این دستگاه مشاهده نماییم.

 جزء دیگر دستگاه های کالباس بر محفظه برای جلوگیری از پرتاب شدن برش های کالباس گوشت و غیره می باشد. این محفظه به طور دورانی قسمت تیغه را پوشش داده و مانع از پخش شدن مواد در اطراف خود می باشد. روش کار با این دستگاه شما می توانید دو نوع اتوماتیک و غیر اتوماتیک را از این دستگاه در بازار مشاهده نمایید. دستگاه های اتوماتیک نیاز به هیچ کاربری نداشته و تنها باید آن ها را روشن نموده و کالباس را در اندازه استاندارد در آن قرار دهید اما دستگاه های کالباس بر دستی باید کالباس ها را با دست گرفته و با دست کالباس را سمت تیغه نگه داشته تا برش یابد.  اندازه ی لایه ها یکسان بوده و قابل تغییر است لذا شما می توانید با دست یا تنها با یک دکمه ضخامت اسلایس ها را تغییر دهید. برای اطلاع از فروش کالباس بر فروشگاهی به سایت مراجعه کنید. 

شست و شوی کالباس بر:

 یکی از دیگر مواردی که در رابطه با این دستگاه وجود دارد شست و شوی آن است که بعد از اتمام کار حتماً باید این دستگاه را شستشو داده و تمیز نمایید. از آن جایی که این وسیله با مواد غذایی به طور مستقیم سر و کار دارد. نظافت آن بسیار مهم می باشد لذا می ‌توانید سرپوش که برای محافظت از تیغه وجود دارد، کنار زده و با فشار آب تمام مواد موجود در لابلای تیغه ها را شستشو دهید. همان طور که در مقاله ی قبلی به آن اشاره شد دستگاه های اسلایسر مختلفی وجود دارند که شما می توانید آن ها را در بازار مشاهده نمایید. کوچک ترین سایز دستگاه های صنعتی اسلایسر کالباس بر نام داشته و از پیچیدگی کم تری برخوردار می باشد.

 

فروشگاه تجهیزات

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123 همراه ← 09123124701  تماس : 02166087260 - 02166087261 02166087814- 02166087815 - 02166087816
نمایندگی ← 02166940107 - 02166919619 - 02133124701 - 02177379814 - 02155833465

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 183
نمایش همه
علاقه مندی ها ()