طراحی و نوسازی ساختمان ها با استفاده از ابزارهای لازم و با کیفیتی همچون کاغذ دیواری برای تزئین دیوارها و ایجاد یک سبک خلاقه و کم هزینه یکی از محبوبترین روش هایی می باشد که معمولا تمامی طراحان دکوراسیون داخلی برای بهتر دیده شدن خروجی کارشان از آن استفاده می کنند. کاغذ دیواری از محبوبترین نوع روکش های دیواری می باشد، که به منظور تزئین دیوارهای داخلی ساختمان ها و نمای بهتر فضای داخلی ساختمان در رنگ ها و سبک های مختلف طراحی و تولید می شود، و طرفداران بسیار زیادی دارد، این نوع از روکش های دیواری به علت سهولت و سرعت بالای نصب و اجرا به سرعت مورد پذیرش پیمانکاران ساختمانی و مردم قرار گرفتند، البته برخی مزایای دیگر همچون قیمت بسیار مناسب، دوام بالا و عدم آلودگی محیط نیز رفته رفته به تعداد مشتریان این منسوجات کاغذی افزود، و اکنون می توان کاغذ دیواری را در شمار محبوبترین دیوارپوش ها در صنعت طراحی و دکوراسیون داخلی ساختمان قرار داد. تاریخچه تولید انواع کاغذ دیواری ساده به 200 سال قبل از میلاد می رسد و مبدأ آن کشور چین می باشد، اما در دوران گذشته به دلیل مقاومت بسیار پایین این محصولات در برابر خراش، پارگی و رطوبت چندان مورد استقبال خریداران قرار نگرفتند، که البته با گذر زمان و قرار گرفتن چرخه تولید کاغذ دیواری در مسیر رشد و توسعه، تمام محدودیت ها و نواقص این محصولات مرتفع شد، و روز به روز به تعداد متقاضیان خرید کاغذ دیواری افزوده شد.برای اطلاع از قیمت کاغذ دیواری به سایت مراجعه کنید. 

سبک های طراحی کاغذ دیواری

هماهنگی و هارمونی رنگ ها در طراحی و چیدمان داخلی ساختمان ها از مهمترین اصولی است، که مشتریان و متقاضیان خرید کاغذ دیواری باید به دقت مورد برسی قرار دهند. صنعت تولید کاغذ دیواری از تنوع بسیار بالایی برخوردار است بطوریکه به تناسب هر سبک و سیاق طراحی داخلی ساختمان می توان از سبک های طراحی کاغذ دیواری هماهنگ با آن استفاده کرد، برای مثال می توان به انواع سبک های کاغذ دیواری مدرن، کلاسیک، سنتی، اسلامی، هنری، کودکانه، طبیعت و غیره اشاره کرد، که هر کدام از آن ها طرفداران خاص خود را دارند. می توان از این دیوارپوش های کاغذی متنوع در قسمت های مختلف ساختمان به صورت جداگانه استفاده کرد، که بستگی به سلیقه مشتریان دارد، این محصولات را بر اساس کاربرد می توان در گروه های انواع کاغذ دیواری اتاق خواب، کاغذ دیواری پذیرایی، اتاق کودک، کاغذ دیواری پشت تلویزیون و غیره قرار داد، که انتخاب صحیح و درست آن ها در زیبایی و نمای داخلی ساختمان ها تاثیر بسیار زیادی دارد.برای اطلاع از فروش کاغذ دیواری های سه بعدی به سایت مراجعه کنید. 

قیمت کاغذ دیواری

کاغذ دیواری از متنوع ترین محصولات تولیدی در صنعت طراحی و تزئینات داخلی ساختمان می باشد، که این تنوع را در تمامی جهات از جمله کیفیت، سبک های طراحی، نوع و قیمت کاغذ دیواری می توان به خوبی مشاهده کرد، که به موازات بالاتر رفتن کیفیت آن تغییر می کند، و مانند هر کالای تولیدی دیگری یک شیب صعودی دارد. قیمت انواع کاغذ دیواری به صورت متری و با توجه به فاکتور های بسیار زیادی محاسبه و تعیین می شود، این نوع از محصولات را می توان در رول های 10 متری با عرض های متنوع به تعداد متراژ و مساحت دیوارهای داخلی ساختمان خریداری کرد و مورد استفاده قرار داد، اما در مجموع با توجه به کیفیت و دوام کاغذ دیواری قیمت آن را می توان برای مشتریان بسیار منصفانه و مقرون به صرفه دانست.

فروش کاغذ دیواری ارزان

گروه تزئینات داخلی دکور آفیس از معتبر ترین مراکز اینترنتی فروش کاغذ دیواری ارزان در برند های داخلی و خارجی معتبر می باشد، که محصولات خود را به صورت مستقیم و بی واسطه با مناسب ترین قیمت در بازارهای داخلی عرضه می کند . متقاضیان خرید انواع کاغذ دیواری جدید و باکیفیت با مراجعه به سایت دکورآفیس می توانند پس از مشاهده محصولات این مرکز در صورت تمایل اقدام به ثبت سفارش در تعداد دلخواه و خرید آنلاین نمایند، تا در کوتاه ترین زمان ممکن و همراه با گارانتی اصالت کالا سفارش خود را از سراسر کشور تحویل بگیرند.

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 112
نمایش همه
علاقه مندی ها ()