توجه به تمامی جزئیات ریز و درشت در مبحث طراحی و دکوراسیون داخلی ساختمان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است که در این میان کفسازی ساختمان با استفاده از متریال مناسب و سازگار با آن از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. پارکت را می توان در شمار محبوبترین متریال کفسازی برای تمامی ساختمان های تجاری، مسکونی و ویلاها قرار داد، که به دلیل بافت چوبی و زیبای خود آرامش طبیعت را به فضای داخلی ساختمان ها وارد می کند، استفاده از انواع پارکت و لمینت در سبک هایی همچون روستیک و کلاسیک که استفاده از اشیاء طبیعی و چوب از اهمیت بسیار بالایی برخورد ار است، بسیار متداول شده است. قابلیت جابجایی، ضد حساسیت، تنوع سبیار بالا در طرح و رنگ، عایق حرارت و صدا، هزینه های پایین تعمیر و نگهداری و صرفه جویی در مصرف انرژی از مهمترین مزایای استفاده از انواع پارکت کف خانه می باشد، که سبب شده این محصولات طرفداران بسیار زیادی پیدا کنند. قیمت پارکت یکی دیگر از دلایل محبویت این روکش های چوبی در مقایسه با دیگر متریال موجود در طبیعت می باشد، نوع، ضخامت، برند سازنده، کیفیت و غیره از جمله عوامل بسیار مهم در تعیین قیمت پارکت می باشند.

ویژگی های انواع پارکت و لمینت

پارکت و پارکت لمینت از سری محصولاتی هستند که به عنوان روکش های چوبی برای تزئین و کفسازی ساختمان های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند که در ظاهر و کیفیت تفاوت هایی با یکدیگر دارند، و از مهمترین آن ها می توان به روش تولید این محصولات اشاره کرد. پارکت لمینت حاصل فراوری انواع پارکت چوبی در کارخانه های تولیدی می باشد، و در اصل نوعی پارکت مصنوعی است که سطح رویی آن با استفاده از ماده ای به نام HDF پوشیده شده است، که مقاومت بسیار بالاتری در برابر رطوبت، خراش و ضربه به این روکش های چوبی می دهد و به سرعت مورد استقبال عموم مردم قرار گرفت، این نوع از پارکت ها ظاهری درخشان تر و شفاف تر از انواع پارکت چوبی دارند و روش نصب آن ها نیز بسیار ساده است و با استفاده از کلیک هایی که در زیر آن ها قرار گرفته انجام می شود. از دیگر ویژگی های انواع پارکت و لمینت می توان به پوسیدگی آن ها در برابر رطوبت و شست و شو اشاره کرد، البته لمینت ها مقاومت بالاتری دارند اما توصیه می شود در معرض شست و شو قرار نگیرند. خرید پارکت ارزان قیمت و باکیفیت در برندهای معتبر و مطرح از مهمترین دغدغه های مشتریان می باشد، که با مراجعه به سایت نمایندگی های عرضه کننده این محصولات به راحتی می توان به آن ها دسترسی پیدا کرد.برای خرید پارکت لمینت ضد آب به سایت مراجعه کنید.

روش های نصب پارکت

بعد از انتخاب صحیح پارکت و یا پارکت لمینت از نظر کیفیت و رنگ آن ها نوبت به مرحله پیاده سازی و اجرای پارکت کف پذیرایی و یا پارکت اتاق خواب می رسد، که در زیبایی و جذابیت محیط تاثیر بسزایی دارند. از زیباترین روش های نصب پارکت می توان به انواع روش های خطی، مورب، جناغی، هفت و هشت، لوزی و غیره اشاره کرد، که انتخاب صحیح آن ها علاوه بر زیبایی محیط به بزرگتر دیده شدن فضا هم کمک می کند. برای نصب پارکت و اطمینان از کیفیت اجرای آن باید این کار را به عهده افراد خبره و مجرب در این زمینه گذاشت، پارکت و پارکت لمینت را بر روی انواع سطوح صاف و یکدست بدون کوچکترین ناهمواری باید نصب نمود تا کیفیت و دوام آن ررا بتوان به خوبی به نمایش گذاشت.

فروش آنلاین پارکت و پارکت لمینت

مجموعه معتبر دکورآفیس سالهاست در زمینه تزئینات داخلی ساختمان و فروش آنلاین پارکت و پارکت لمینت در برندهای معتبر داخلی و خارجی فعالیت می کند، و با عرضه مستقیم و بی واسطه محصولات خود به سراسر کشور در کوتاه ترین زمان ممکن و همراه با گارانتی اصالت کالا توانسته اعتماد و رضایت خریداران را جلب نماید. متقاضیان خرید انواع پارکت ارزان و با کیفیت با مراجعه به سایت این مجموعه می توانند نسبت به انتخاب و ثبت سفارش محصولات دلخواه خود اقدام نمایند.

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 310
نمایش همه
علاقه مندی ها ()