شما برای اینکه اطلاعات بیشتری در مورد قیمت کفش کار داشته باشید می توانید به ویژگی های آن دقت نمایید. در این صورت می توانید یکی از آنها را که با نیازهای شما و بودجه خریدتان مطابقت دارد خریداری کرده و مورد استفاده قرار دهید. برخی از آنها هزینه بالایی برای خرید دارند و برخی از آنها هم هزینه کمتری برای خریداری دارند. شما بهتر است به خوبی در این مورد اطلاعات لازم را به دست آورید تا از عملکرد کفش های کار خود رضایت داشته باشید.

عوامل بسیار زیادی روی قیمت انواع کفش کار تاثیر دارد که شما باید به خوبی با این عوامل آشنایی داشته باشید. در این صورت می توانید بهترین نمونه های آن را برای کار خود خریداری کنید و در نهایت ایمنی و سلامت آنها را مورد استفاده قرار دهید. برای اینکه شما با این عوامل آشنایی داشته باشید در ادامه برخی از مهمترین آنها را بیان می کنیم. در این صورت می توانید با دانش و آگاهی بیشتری خرید خود را انجام دهید.

عوامل تاثیر گذار روی قیمت کفش کار :

برخی از مهمترین و اصلی ترین عواملی که روی قیمت کفش کار تاثیر دارد عبارت می باشد از :

  1. شاخص های فنی کفش ایمنی :

شما در این مورد باید به خوبی فاکتورهای فنی ساخت کفش را مورد بررسی قرار دهید اینکه کفش تا چه اندازه ای مقاومت از خود نشان می دهد بسیار اهمیت دارد. بنابراین شما باید به خوبی این مورد را در نظر داشته باشید تا بهترین نمونه آنها را تهیه کنید. در واع شما بسته به کارتان یکی از کفش ها را که در برابر حرارت، ضربه و یا .... مقاومت بالایی دارد می توانید خریداری کنید و مورد استفاده قرار دهید. این شاخص مهم روی قیمت کفش کار تاثیر زیادی دارد.

  1. راحتی :

پارامترهای بسیار زیادی وجود دارد که روی آسایش کفش ایمنی تاثیر می گذارد. اگر شما کفش راحتی نداشته باشید بدون شک در کار خود نمی توانید به بهترین نحو ممکن عملکرد لازم را انجام دهید. بنابراین زمان خرید کفش ایمنی باید به این نکته مهم دقت زیادی داشته باشید. آن دسته از کفش هایی که راحتی ندارند قیمت پایین تری هم برای خرید دارند.

  1. تهویه کفش :

این مورد یکی از مواردی می باشد که به رغم اهمیت بسیار زیاد شاید مورد توجه افراد قرار نگیرد. شما باید بدانید اگر تهویه کفش مورد نظرتان مناسب نباشد بدون شک کارایی شما را در طول کار تا حد بسیار زیادی کاهش می دهد. بنابراین بهتر است به این مورد مهم دقت بسیار زیادی داشته باشید. هوای مناسب باید در پای شما جریان پیدا کند، چرا که پا یکی از مهمترین بخش های بدن انسان می باشد. بنابراین از دیگر عوامل تاثیر گذاری که قیمت کفش کار را تعیین می کند همین مورد می باشد. برای اطلاع از فروش کفش ایمنی عایق برق و جوشکاری به سایت مراجعه کنید. 

  1. طرح و کارایی :

از دیگر عوامل تاثیر گذار روی قیمت کفش کار طراحی و کارایی آن می باشد. برخی از آنها کارایی بیشتری دارند و از متریال ها و مواد اولیه با کیفیتی تولید شده اند. بر همین اساس آنها قیمت بالاتری دارند. برخی از آنها هم که کیفیت مناسبی ندارند بدون شک گزیه مناسبی برای خرید نمی باشند. بر همین اساس شما به هیچ عنوان نباید آنها را خریداری کنید. زمان خرید کفش ایمنی شما به خوبی می توانید متوجه کیفیت و کارایی آن شوید. در صورتی که کار شما حساسیت زیادی دارد باید یکی از بهترین نمونه های آن را خریداری کنید. در این صورت جانتان در امان است و می توانید به بهترین نحو ممکن کار کنید. بنابراین به این مورد مهم هم زمان خرید کفش دقت داشته باشید و به قیمت بالای آن توجه زیادی نشان ندهید.  

فروشگاه رادین ایمن

دفتر مرکزی :

فروشگاه : بازار آهن شادآباد بلوار طاووس پاساژ آوا جنرال ورودی تخت جمشید پلاک 442

تلفن   :   40669374 -021 

تلفن   :   40661750-021   

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 204
نمایش همه
علاقه مندی ها ()