سفارشی شدن و دکوراسیون اختصاصی زمینه ساز تولید برخی لوازم دکوراتیو  و تزئینات داخلی ساختمان مانند انواع پرده چاپی سفارشی و یا چاپ پوستر دیواری شده است، این کالاهای دکوراتیو و جذاب برای مدتی افراد را جذب هماهنگی و زیبایی محیط می کنند، و می توان تاثیر آن ها را در مقایسه با محصولات از پیش آماده شده دوچندان دانست، که این امر زمینه ساز  افزایش سفارش فروش چاپ پوستر دیواری سفارشی شده است..  چاپ پوستر دیواری در شمار جدیدترین خدمات در زمینه طراحی و دیزاین ساختمان ها می باشد، که مطابق با سلیقه مشتریان و در رنگ ها و طراحی های بسیار دقیق و زیبا بر روی انواع کاغذ های مخصوص پوستر دیواری انجام می شود، و تمامی افراد را تحت ثاثیر زیبایی خود قرار می دهد. معمولا تصاویر و طراحی هایی که در تولید و چاپ پوستر دیواری مورد استفاده قرار می گیرد، به صورت سه بعدی و دارای عمق می باشند، که فضای داخلی ساختمان را بزرگ تر و بازتر از اندازه واقعی خود به نمایش بگذارد. قیمت خدمات چاپ پوستر دیواری با توجه به موارد بسیار زیادی از جمله کیفیت و نوع دستگاه چاپ، متریال اولیه مصرفی و ابعاد و اندازه پوستر دیواری محاسبه می کنند، که برای مشتریان بسیار مناسب و توجیه پذیر می باشد، و امروزه با استقبال بسیار زیادی مواجه شده است.

مراحل چاپ پوستر دیواری

مراحل چاپ پوستر دیواری در طرح های سفارشی و جذاب هنرمندانه معمولا در سه فاز طراحی و نقشه برداری، تهیه متریال و مواد اولیه و پیاده سازی و اجرای این محصولات بر روی کاغذ انجام می شود، در این روش طراحی و چاپ پوستر دیواری معمولا از گرافیست های حرفه ای و موفق استفاده می شود، که طراحی های مورد نظر خود را با استفاده از نرم افزارهای شبیه سازی و طراحی کامپیوتری انجام می دهند و در اختیار مشتریان می گذارند. چاپ پوستر دیواری با توجه به سایز و ابعاد این محصولات در قالب های یک، دو و چند تکه انجام می شود، و توسط نصابان سبیار حرفه ای و مجرب برروی دیوارهای داخلی ساختمان مانند یک تابلو بسیار زیبایی هنری نصب می شود، وضوح تصویر و زیبایی این محصولات رابطه ی مستقیمی با نوع متریال مصرفی و کیفیت چاپ پوستر دیواری دارد. در چاپ انواع پوستر دیواری می توان از کاغذهای A3،A4, A3++ در انواع کاغذ های اکلیلی، ماسه ای، پوشالی، گرم و گلاسه در گرما 300 تا 400 درجه سانتی گراد را می تواند بدون هیچ اختتالی بر روی انواع دیوارهای اتاق خواب و پذیرایی نصب کرد.برای اطلاع از فروش پوستر دیواری اشکال هندسی به سایت مراجعه کنید. 

هدف از طراحی و چاپ پوستر دیواری

هدف از طراحی و چاپ پوستر دیواری با توجه به مکان استفاده از این محصولات متفاوت است برای مثال در چاپ پوستر دیواری اتاق خواب دخترانه می توان از طرح های انیمیشنی و با تصویر خود کودک استفاده کرد، که نتیجه آن ایجاد یک محیط جذاب و آرامش بخش برای کودکان می باشد، یا هدف از چاپ پوستر دیواری برای یک مرکز فروشگاهی معمولا برند سازی و تبلیغات می باشد، که سبب شده در سالهای اخیر طرفداران بسیار زیادی پیدا کند. مراکز تجاری، اداری، آموزشگاه ها و غیره را می توان از مشتریان بالقوه چاپ پوستر دیواری ارزان و باکیفیت دانست، زیرا این محصولات علاوه بر تبلیغات و برند سازی در افزایس پرستیژ کاری نیز تاثیر بسیار زیادی دارند.

چاپ پوستر دیواری ارزان و باکیفیت

مجموعه بزرگ و معتبر دکور آفیس از محبوبترین مراکز فروش و چاپ پوستر دیواری ارزان و باکیفیت در برندها و سبک های مختلف طراحی می باشد، بطوریکه با مراجعه به سایت فروشگاهی این مرکز به راحتی می توان نسبت به سفارش و چاپ پوستر دیواری در طرح ها و رنگ های مختلف اقدام کرد.

 

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 119
نمایش همه
علاقه مندی ها ()