اکچویتور auma از معروف ترین برندهای اکچویتورها محسوب می شود. وظیفۀ اصلی عملگرهای برقی یا اکچویتور برقی auma، باز و بسته کردن کامل و یا درصدی شیرآلات صنعتی می باشد. در واقع با استفاده از این دستگاه به راحتی می توان بر روی ورودی و خروجی جریان سیالات شیرآلات برحسب دبی نظارت داشت. از این رو با توجه به مکانیزمی که این نوع عملگرها دارند، می توانید، نوع محرک کنندۀ دستگاه ها را خریداری نمائید و کنترل بیشتری بر روی توان و قدرت عملکرد دستگاه ها داشته باشید.  خرید اکچویتور auma به دلیل کیفیت بالا و تنوع محصولاتی که دارد، طرفداران زیادی دارد و در طراحی دکوراسیون های مختلف به کار برده می شود. اکچویتور auma  در دسته بندی های متنوع چون SAR و SA طراحی شده اند که به صورت محرکت در بازه های مشخص، باز و بسته کردن شیر را انجام می دهند. اکچویتور نوع SA باز و بسته کردن شیر را در کلاس های A و B انجام می دهد که در بازۀ زمانی 15 دقیقه صورت می گیرد که البته با نسخۀ کارآمدتر با بازۀ طولانی تر چون 30 دقیقه نیز با قیمت ارزان می توانید تهیه نمائید. لازم به ذکر است که اکچویتور SAR متناسب با کلاس C وظیفل 25 درصدی را انجام می دهد که در نسخه های دیگری چون S4- 50% و همچنین S5 – 25% نیز در بازار مجود می باشد و از کیفیت بالا و قیمت مناسبی برخوردار می باشد. 

کاربرد اکچویتور برقی auma

همانطور که ابتدای مقاله ذکر شد، خرید اکچویتور auma به دلیل ویژگی های ساختاری و مکانیزمی که دارد، صورت می گیرد و به میزان قابل توجهی، توانسته حجم توان مصرفی را به حداقل خود برساند. هر کدام از مدل های مختلف اکچویتور برقی با توجه به نوع مکانیزم، برای مقاصد یکسان در مسیرهای مختلف مورد استفاده قرار گرفته می شود. لذا برای آنکه بتوانید میزان گشاور ورودی و خروجی سیالات خطوط انتقال را تحت کنترل داشته باشید، از مزایای علمگرهای برقی auma می توانید بهره گیرید.

اکچویتورها نوعی کنترل کننده محسوب می شود که میزان گشتاورحرکتی شیرالات را انجام می دهد. در نتیجه متناسب با مصارف آنها، می توان برای کنترل بر روی بازه های مختلف تنظیم می شود و نیاز به بررسی دقیق دارد. در نتیجه به طور مستقیم می توان در مسیر جریان خطوط سیالات مورد استفاده نمود و درصد ورودی و خروجی را به طور کامل تحت کنترل داشت.برای خرید کنترلر عملگر های برقی آیوما به سایت مراجعه کنید. 

اکچویتورهای auma به دلیل ساختار و عملکرد ساده ای که دارد، نیاز به تعمیرات مکرر نداد. البته در صورت استفاده بیش از اندازه و نادرست از آن، ممکن است که نیاز به تعمیرات آکچویتور برقی آیوما باشد. بنابراین می توانید از خدمات شرکت عرضه کنندۀ مربوطه برای برطرف نمودن ایرادات عملکرد اکچویتور استفاده نمود. اکچویتور برقی ربع گرد auma و اکچویتور برقی تمام گرد auma از جمله انواع اکچویتور auma است که مطابق با استانداردهای ISO 5210 ساخته شده اند که قادر به کنترل گشتاور مورد نیاز شیرآلات صنعتی در بازه های زمانی مشخص می باشند. در نتیجه متناسب با کارکرد دستگاه، می توانید مناسب ترین نوع عملگر برقی آیوما را با قیمت مناسب خریداری نمائید.

قیمت اکچویتور auma

قیمت اکچویتورهای auma به نوع عملگر آیوما و کاربرد آن بستگی دارد. لذا با تولید جهانی این نوع اکچویتورها، بستر مناسبی برای کاهش قیمت اکچویتورهای برقی auma و دیگر محصولات آیوما برای مشتریان این نوع قطعات بوجود آمد. از این رو امکان خرید اکچویتور auma با قیمت ارزان برای تولیدکنندگان صنعتی فراهم شده است و تحول عظیمی در صنعت جهانی حاصل شده است.

گروه صنعتی برگزیدگان به عنوان یکی از مجموعه های معتبر در حوزۀ تولید و عرضل انواع عملگرهای برقی از جمله اکچویتورهای auma در سراسر کشور فعالیت می کند.

 

آدرس شرکت : خیابان خیام شمالی مقابل درب شرقی پارکشهر پاساژ بزرگ خیام طبقه پنجم واحد 570

تلفن تماس : 02133904298-02133941736-09123019961

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 239
نمایش همه
علاقه مندی ها ()