سنگ آسیاب ارومیه از جمله با کیفیت ترین سنگ هایی است که برای امور آسیاب غلات به کار برده می شود. همانطور که می دانید آسیاب و آردسازی به عنوان یکی از فعالیت های پایه توسط افراد و کارگاه های متعددی صورت می گیرد که از اهمیت بسزایی برخوردار می باشد. با توجه به کاربرد گسترده ای که آرد و ادویه در تولید محصولات مواد غذایی و سایر مصارف دارد، کیفیت آرد بسیار حائز اهمیت می باشد. به همین دلیل نوع سنگی که برای امور آسیاب به کار برده می شود، در کیفیت آرد بسیار تأثیرگذار خواهد بود. هنگام خرید سنگ آسیاب ارومیه  ، باید توجه داشته باشید که ابعاد پهنا و قطر آن به چه میزان می باشد که همخوانی با دستگاه آسیاب مورد نظر را داشته باشد. امروزه با توجه به دایر بودن کارگاه و شرکت های تولیدکنندۀ آرد و آسیاب در حجم بالا، می توانید از مزایای انواع سنگ آسیاب ارومیه مرغوب و با دوام بهره گیرید.

فروش سنگ آسیاب ارومیه

مکانیزم دستگاه های آسیاب به نحوی است که یک جفت سنگ آسیاب ارومیه با کیفیت بر روی یک محور قرار گرفته می شوند و به صورت چرخش مدور بر روی سطوح غلات، آنها را آسیاب نموده و به لایۀ زیرین سنگ اصلی منتقل می کند. بنابراین خرید سنگ آسیاب به میزان قابل توجهی بر روی کیفیت آرد تأثیرگذار می باشد. در گذشته از نیروی حیوانات، آب، باد و همچنین انسان ها برای امور آردسازی استفاده می نمودند. لذا با گذشت زمان و پیشرفت دانش بشری، از قطعات سنگ صاف و بزرگ برای آسیاب گندم و جو استفاده کردند و همینطور این ایده در سراسر جهان گسترش پیدا کرد و تا به امروز شاهد پخش انواع سنگ آسیاب ارومیه با کیفیت عالی می باشیم. معمولاً سنگ های آسیاب را از سنگ های یک تکه تولید می کنند که از استحکام بالایی برخودار باشند و از طول عمر بالایی برخوردار شوند.

لازم به ذکر است که در برخی از شرکت ها برای تهیۀ ادویه جات می توانند از مزایای آسیاب سنگ استفاده کنند. سنگ آسیاب ارومیه در ابعاد مختلفی عرضه می شوند که می توان به بارون 60، 50، 80، 90 و 75 اشاره نمود که دارای قطرهای متفاوتی نسبت به یکدیگر می باشند. به این ترتیب هنگام خرید سنگ آسیاب باید توجه داشته باشید که ابعاد سنگ متناسب با مشخصات دستگاه آسیاب شما باشد. همانطور که می دانید هدف از خرید سنگ آسیاب ارومیه مرغوب، این است که برای خرد کردن اجسام جامد به ابعاد کوچک تر به کار برده می شود. لذا برای آسیاب غلات مختلف چون گندم، جو، برنج، ادویه جات، برخی از گیاهان و غیره مورد استفاده قرار گرفته می شود.برای خرید سنگ آسیاب به سایت مراجعه کنید. 

با توجه به قدمت بالای کاربرد آسیاب دستی در کشورمان، هنوز برخی از شهرها از همان روش های قدیمی برای آسیاب و آردسازی غلات و ادویه جات استفاده می کنند. آسیاب سنگ سیاه، آسیاب بیده، آسیاب کچلک، آسیاب ده آباد و ... نمونه ای از سنگ های آسیاب رایج در شهر میبد محسوب می شوند که از قدمت بالایی برخوردار می باشند. از این رو کارگاه های آسیاب گندم، برای آنکه بتوانند کیفیت آردسازی خود را بهبود ببخشند، نیاز به خرید سنگ آسیاب ارومیه دارند که از کیفیت بالایی برخوردار باشد و بتوانند با تجهیز آسیاب به این نوع سنگ های آسیاب، کیفیت آرد را بهتر از گذشته نمایند.

همانطور که می دانید به مرور زمان، ممکن است که کیفیت سنگ های آسیاب کاهش پیدا کند و دچار فرسایش شود. در نتیجه با مشاهدۀ این موارد، می توانید سنگ های آسیاب قدیمی و فرسوده را تعویض نمائید.

سنگ آسیاب ارومیه به عنوان یکی از شرکت های پیشگام در زمینۀ اختراع و ساخت انواع سنگ آسیاب در ایران فعالیت می کند.

 

آدرس : ارومیه انتهای کمربندی خاتم الانبیا رو به روی خانه های سازمانی

ایمیل: youhanyoussef0@gmail.com

شماره تماس : 04432356122

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 262
نمایش همه
علاقه مندی ها ()