هر یک از انواع تخت خواب ها به وسیله های و تجهیزات متنوعی نیاز دارند که کفی تخت یکی از مهمترین تجهیزات آنها می باشد. امروزه تخت خواب های متنوعی در بازار وجود دارد که هر یک از آنها هم کفی های متنوعی دارند. در حالت کلی باید بدانید که این نوع از تجهیزات به دو دسته تقسیم می شوند که یکی از آنها ساده و دیگری جک دار می باشد. البته که باید بدانید نوع ساده آن را هم از جنس چوب و هم از جنس فلز نیز می سازند.

برخی از انواع کفی تخت که در بازار وجود دارد نئوپانی می باشد و شهرت زیادی دارند. شما برا خرید آنها بهتر است به خوبی کیفیتی که دارند را مورد بررسی قرار دهید. برخی از آنها کیفیت زیاد بالایی ندارند و برخی از آنها هم کیفیت بسیار عالی و نی نظیری دارند. آن دسته از انواع تخت های دو نفره باید از کفی دو تکه استفاده کنند و آن دسته از تخت های یک نفره هم کفی یک تکه استفاده می کنند.برای خرید کفی تخت به سایت مراجعه کنید. 

مزیت نصب و خرید کفی تخت جک دار :

همانطور که بیان نمودیم بسیاری از افراد کفی تخت ساده و یا جک دار را برای تخت خود خریداری می کنند. نوع ساده بیشتر نوع نئوپانی می باشد و نوع جک دار آن قابلیت های بسیار بیشتری دارد. شما برای خرید و استفاده از آن باید به خوبی در مورد ویژگی ها و مزیت هایی که دارند اطلاعات خود را افزایش دهید تا با خیالی راحت آن را خریداری کنید. برخی از مهمترین مزیت هایی که کفی های تخت از نوع جک دار برای استفاده و نصب دارن عبارت می باشد از :

1 شما برای اینکه آن را مورد استفاده قرار دهید نیازی نیست آن را نصب کنید. چرا که آنها روی تخت نصب شده اند و نیازی به تخصص و مهارت شما ندارند.

  1. شما می توانید هم نوع دو نفره و هم نوع یک نفره آن را خریداری کنید. برخی از آنها یک نفره و برخی از آنها هم دو نفره می باشد. شما بر اساس نیاز خود یکی از آنها را می توانید خریداری کنید.
  2. از دیگر مزیت های مهمی که کفی تخت دارد این است که شما هر یک از ابعاد آن را می توانید سفارش دهید. مدل ها و ابعاد آن با یکدیگر متفاوت می باشد و بنابراین شما هر یک از آنها را که نیاز داشته باشید می توانید خریداری کرده و مورد استفاده قرار دهید.
  3. حمل کردن آنها بسیار آسان و راحت می باشد، شما برای جابجا کردن آنها نیازی نیست دشواری زیادی بکشید و به سختی آنها را جابجا سازید. برای خرید انواع تخت چوبی به سایت مراجعه کنید. 
  4. نسبت به مدل های چوبی این نوع از کفی تخت استحکام بیشتری دارد. مقاومتی که در این نوع از کفی ها وجود دارد بسیار بیشتر از نمونه های دیگر می باشد. به همین دلیل از آن در حجم بسیار زیادی استفاده می کنند و از آن رضایت دارند. برخی از آنها که کیفیت ندارند بدون شک بعد از مدتی به طور کلی کارایی خود را از دست می دهند.
  5. شما با استفاده از این نوع کفی تخت می توانید از فضای زیر تخت خود استفاده بیشتری داشته باشید. فضای زیرین تخت فضای زیادی دارد که با استفاده از نئوپان های چوبی احتمال این فضا از بین برود.
  6. مدل های چوبی بدون شک سر و صدای زیادی دارند و افراد را این مسئله آزار می دهد. اما باید بدانید که مدل های جک دار مقاومت زیادی دارند و به همین دلیل زیاد سر و صدا ندارند. بنابراین شما از شر سر و صدای زیاد در امان خواهید بود و با خیالی آسوده از آن می توانید استفاده کنید.

 

فروشگاه بهسازان چوب

84 00 22 66 021

72 95 13 66 021

464 310 66 021

ارتبـاط مسـتقیم بـا مـا در واتـس آپ : 

09127996155

از شنبه تا پنجشنبه 9 صبح الی 7  شب

ارتباط با ما

آدرس دفتر : چهار راه یافت آباد - اتـوبان سعیـدی بسمت نعمت آباد - جــاده اسـلامشهر(ساوه) - بعد از متـــروی نعمت آباد - لاین کند رو - خیـابـان نامــدار - بازار ولیــعصر پـلاک 126

(فـروش فقط اینتـرنتی و عـدم امـکان بازدیـد حضوری)

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 320
نمایش همه
علاقه مندی ها ()