شرکت معماری و دکوراسیون که در جهت انجام تمام کارهای زیرساختی ساختمان های مختلف اداری، تجاری، ویلاها و منزل مسکونی دایر شده اند، روز به روز به تعداد خدمات اجرایی خود در زمینه های مختلف ساختمان از ساخت و ساز های جدید گرفته تا بازسازی و طراحی و دکوراسیون داخلی می پردازند، و تمامی نیازهای پروژه های مختلف ساخت و ساز را با رعایت کامل آیین نامه های نظارتی و اجرایی ساختمان پیاده سازی می کنند. طراحی و دکوراسیون آشپزخانه مدرن، سالن پذیرایی، طراحی اتاق خواب و اتاق خواب کودک، تراس و غیره از سری خدماتی است که در زمینه های بازسازی و دیزاین داخلی ساختمان ها توسط طراحان داخلی و دکوراتورهای مجرب و با سابقه شرکت معماری و دکوراسیون به اصولی ترین روش ممکن به مرحله انجام می رسد، و به خوبی رضایت مشتریان را می توان با استفاده از آن ها به دست آورد. متخصصانی که در شرکت معماری و دکوراسیون داخلی در حال فعالیت هستند پس از مشخص کردن بوجه و اهداف مشتریان با ارائه طرح های پیشنهادی خود که آمیزه ای از ترکیب رنگ های هماهنگ، سبک های مختلف معماری و دکوراسیون همراه با ایده های کاربردی و خلاقانه خود می باشند، که البته نظرات و انتظارات مشتریان را به بهترین روش ممکن به انجام می رساند به تعامل می رسند و وارد فاز اجرایی نقشه می شوند، و معمولا تلاش می کنند پروژه های در دست ساخت خود را در مدت زمان تعیین شده به مرحله اجرا برسانند. سبک های مدرن، روستیک، کلاسیک، اسلامی، سنتی، مراکشی، مصری و  مینیمال از جمله سبک های پرطرفداری هستند که با توجه به اصول اجرایی آن ها طراحان و دکوراتورهای شرکت معماری و دکوراسیون کار خود را به مرحله اجرا می رسانند.

خدمات شرکت معماری و دکوراسیون

خدمات شرکت معماری و دکوراسیون را بسیار متنوع و کاربردی برای مشتریان دانست، در این شرکت ها تمامی فعالیت های تخریب، ساخت و ساز، طراحی و دکوراسیون داخلی ساختمان توسط افراد حرفه ای و خبره در این صنعت انجام می شود، و مشتریان با مراجعه به این مراکز می توانند از بابت خدمات دریافتی خود آسوده خاطر باشند، برای مثال می توان به مقاوم سازی سازه، بازسازی بافت های فرسوده، طراحی نما، طراحی داخلی کابینت آشپزخانه، بهینه سازی فضا، طراحی داخلی و دکوراسیون ساختمان با توجه به سبک های مختلف طراحی و بسیاری موارد دیگر اشاره کرد، که در این شرکت ها به اصولی ترین روش ممکن انجام خواهد شد.

قیمت خدمات شرکت معماری و دکوراسیون

قیمت خدمات شرکت معماری و دکوراسیون با توجه به نوع پروژه و زمینه های کاری و خدماتی موجود در آن محاسبه و تعیین می شود، برای مثال هزینه اجرا و طراحی و دکوراسیون کابینت آشپزخانه در مقایسه با طراحی و دکوراسیون تمام ساختمان بسیار ارزان تر و مقرون به صرفه تر می باشد. نوع متریال مصرفی، مساحت پروژه، نوع خدمات دریافتی، مدت زمان اجرای کار، تعداد تیم مهندسی و معماری و بسیاری فاکتورهای دیگر در تعیین قیمت خدمات شرکت معماری و دکوراسیون داخلی ساختمان تاثیری مستقیم دارد، و البته معمولا در ابتدای پروژه برآورد تقریبی قیمت توسط کارشناسان این صنعت صورت می گیرد و به مشتریان اعلام می گردد.برای اطلاع از انجام بازسازی ساختمان به سایت مراجعه کنید. 

شرکت معماری و دکوراسیون معتبر

شرکت معماری و دکوراسیون معتبر و باسابقه هیرادانا از مجموعه های مهندسی و معماری محبوب در کشور است که در تهران و ارومیه شعبه های خود را دایر کرده است و در تمامی زمینه های طراحی و معماری ساختمان به مشتریان خدمات می دهد، این مجموعه معتبر با توجه به بوجه مشتریان، اهداف پروژه، نوع فضا و سازه ای که در اختیار دارد، جدیدترین و بهترین خدمات ممکن را به متقاضیان عرضه می کند. برای مشاهده شرح فعالیت های شرکت هیرادانا می توان به سایت این مجموعه مهندسی و معماری مراجعه کرد، و یا در صورت لزوم از کارشناسان مجرب این مرکز به صورت رایگان در خصوص پروژه های خود، مشاوره های لازم را دریافت نمود.

شماره همراه : 09125754921 

شعبه یک : تهران-ولنجک-انتهای خیابان یمن-پلاک ۱۹-طبقه دوم

شماره تماس : 22172068   22172069

ایمیل: info@hiradana.com

شعبه ارومیه : خیابان درستکار . ابتدای خیابان طوبی پلاک 30        شماره تماس : 04433437314    09141409561

و سایر شهرهای کشور ایران عزیز

 از شبکه های اجتماعی ما در تلگرام و اینستاگرام دیدن فرمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 146
نمایش همه
علاقه مندی ها ()