خصوصیات چرخ گوشت تسمه ای:

چرخ گوشت تسمه ای به دلیل دارا بودن ویژگی های منحصر بفرد خود جایگاه خاصی در مشاغل متفاوت دارد. این دستگاه را می توان در مراکز مختلفی یافت که شامل رستوران ها، قصابی ها، هتل و آشپزخانه های متفاوت و موارد دیگر یافت. هر کدام از آن ها از انواع مختلف چرخ گوشت تسمه ای استفاده خواهند کرد. چرخ گوشت های تسمه ای دارای ویژگی های متعددی می باشند و همچنین قطعات مختلفی در آن ها نسبت به چرخ گوشت های دیگری دیده می شود. به طور کلی می توان گفت چرخ گوشت های تسمه ای در داخل خود دارای تسمه هایی است که در سیستم انتقال قدرت چرخ گوشت ها نقش داشته و در موتور چرخ گوشت ها کار اصلی را انجام خواهند داد. نوع دیگری از سیستم انتقال قدرت وجود دارد که توسط دنده ها انجام می شود. دنده ها در داخل یک جعبه قرار خواهند داشت که به طور کلی مجموعه آن ها را جعبه دنده ها می گویند که در داخل جعبه قرار داشته و به آن ها اصطلاحاً گیربکس خواهند گفت. سیستم گیربکسی سیستم کاملاً جدیدی بوده و نسبت به سیستم ‌های تسمه ای از پیشرفت بیشتری برخوردار هستند. برای اطلاع از قیمت چرخ گوشت تسمه ای به سایت مراجعه کنید. 

ولی سیستم تسمه ای در چرخ گوشت ها هنوز هم کاربرد خاص خود را دارد و استفاده های بسیار زیادی از آن می شود. چرخ گوشت تسمه ای می تواند به اشکال متفاوتی دیده شود مثلاً چرخ گوشت ها به صورت رومیزی و یا پایه دار دیده خواهند شد که اشکال رومیزی برای قصابی ها بیشترین کاربرد را داشته و اشکال پایه دار نیز در هتل ها و رستوران های بسیار بزرگ و کاربرد زیادی دارد. همچنین این چرخ گوشت ها به صورت چرخ دار و یا فاقد چرخ تقسیم خواهند شد مدل چرخ دار را می توان جابجا کرده و در نتیجه این قطعه می تواند کاربرد بیشتری به دستگاه بدهد. مدل بدون ‌چرخ نیز در جایی ثابت بوده و نمی‌ ‌توان آن را جابجا نمود. بعضی از چرخ گوشت تسمه ای دارای یخچال می باشند که این یخچال ها می تواند جایگاه مناسبی برای نگهداری گوشت سفید و قرمز قبل و بعد از چرخ شدن باشد.

سایر ویژگی های چرخ گوشت تسمه ای:

چرخ گوشت های تسمه ای می‌ توانند در برند های متفاوتی وجود داشته باشند. از این برند ها می‌توان به برند های داخلی و خارجی اشاره نمود. برند های خارجی مانند برند امگا، برند فیمار، برند فاما و غیره می باشند و چرخ گوشت های تسمه ای دیگری که توسط شرکت ‌های داخلی تولید می شود شامل برند الکتروکار، برند گاما و بسیاری از موارد دیگر می باشند. حتی بعضی مدل ‌ها نیز بازار مشترک بوده و بعضی از آن ها از کیفیت بالا و بعضی دارای کیفیت پایین می باشند. به طور کلی می‌توان گفت چرخ گوشت ها در اصل به سه نوع چرخ گوشت صنعتی، چرخ گوشت نیمه صنعتی و چرخ گوشت خانگی تقسیم می شوند که مدل های مختلف را می توان در مکان های مختلفی یافت و نکته مهم این است که چرخ گوشت تسمه ای می تواند در هر سه گروه ذکر شده جای بگیرد. برای اطلاع از فروش چرخ گوشت به سایت مراجعه کنید. 

چرخ گوشت خانگی که کاملاً  ساختار ثابتی بوده و در برند های متفاوتی ساخته می شود و در نتیجه ویژگی های متفاوتی نیز دارد. چرخ گوشت های نیمه صنعتی در ابعاد کوچک هم برای خانگی استفاده می ‌شود و هم می‌توان آن را در مشاغل کوچک دیگر دید ولی سایز بزرگ آن ها مناسب برای مشاغلی مانند قصابی و فست فود ها و رستوران های کوچک می باشد. چرخ گوشت های صنعتی کاملا مناسب استفاده در کارخانه ها و شرکت های تولید مواد غذایی است. برای خرید هر کدام از این دستگاه ها باید اطلاعات کاملی نسبت به چرخ گوشت مورد نظر داشت. البته برای خریدن چرخ گوشت باید به کاربردی که یک چرخ گوشت می‌ تواند داشته باشد نیز توجه نمود. خرید از مراکز معتبر می تواند علاوه بر خرید یک چرخ گوشت با کیفیت بالا از ارائه گارانتی و خدمات پس از فروش نیز برخوردار باشد.

 

    فروشگاه تجهیزات

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123 همراه ← 09123124701  تماس : 02166087260 - 02166087261 02166087814- 02166087815 - 02166087816
نمایندگی ← 02166940107 - 02166919619 - 02133124701 - 02177379814 - 02155833465

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 261
نمایش همه
علاقه مندی ها ()