کفی تخت جکدار از جمله سبک های جدید کفی تخت خواب محسوب می شود. این نوع کفی تخت خواب دارای طراحی خاصی است که نسبت به مدل های قدیمی بسیار متمایز می باشد. خرید کفی تخت جکدار به دلیل طراحی فوق العاده و کاربردی که برای مصرف کنندگان دارد، مورد استقبال جهانی قرار گرفته است و در داخل کشور نیز از مزایای انواع کفی تخت جکدار بهره گرفته می شود. تخت تک نفره، تخت خواب دو نفر، تخت خواب دو طبقه، تخت خواب خوابگاهی و تخت تاشو از جمله انواع تختخواب موجود در بازار می باشند. لذا کفی تخت جکدار تک نفره و کفی تخت جکدار دو نفره در بازار مرسوم می باشد و مورد استفاده قرار گرفته می شوند. کفی تخت جک دار دارای یک سری ویژگی هایی است که بر اساس آن، این محصول را خریداری می کنند. در واقع این نوع کفی تخت به دلیل جایگاه ویژه ای که در بخش زیرین تخت ایجاد نموده اند، مورد استقبال قرار گرفته است. از این رو افرادی که در آپارتمان های کوچک زندگی می کنند، می توانند از مزایای تخت خواب های جک دار برای سر و سامان دادن به وسایل اتاق استفاده نمایند. طراحی این نوع تخت خواب ها موجب بهینه سازی در فضای داخلی اتاق شده است.

خرید بهترین کفی تخت جکدار

همانطور که می دانید کفی تخت از مهمترین قسمت های تختخواب محسوب می شود چون تحت فشار زیادی قرار گرفته می شود. معمولاً جنس کفی تخت جکدار از فلز می باشد که می تواند بر روی تخت خواب چوبی و یا فلزی نیز سوار شود. ضخامت کفی تخت خواب بر اساس طرح تخت خواب انتخاب می شود. نکتۀ قابل توجهی که در رابطه با خرید بهترین کفی تخت جکدار وجود دارد، این است که در سایزهای متفاوتی ساخته می شود که بر اساس سایزهای استاندارد جهانی انتخاب می شوند. هنگام خرید تخت خواب، مهمترین مسئله، داشتن کفی استاندارد و مقاوم می باشد. همانطور که می دانید از گذشته های دور از فضای زیر تخت برای نگهداری چمدان و وسایل اضافی استفاده می شد ولی در عین حال دسترسی به آنها بسیار دشوار بود و هر دفعه برای استفاده از آنها، نیاز به نظافت کردن داشت. در نتیجه تولیدکنندگان کفی تخت را به این واداشت که انواع کفی تخت جکدار را متناسب با تخت خواب تک نفره و دو نفره طراحی نمایند. بدین ترتیب توانستند، تحولی عظیم در صنعت تولید تخت خواب مدرن و کلاسیک ایجاد نمایند. فروش تخت جکدار دو نفره برای آپارتمان هایی که تنها یک اتاق دارد، بسیار مقرون به صرفه خواهد بود. در واقع با  خرید کفی تخت جکدار می توانید لوازم شخصی مازاد خود را در داخل باکس زیرین تخت خواب قرار دهید. در نتیجه فضای اتاق را ساده و خلوت تر نمائید..برای اطلاع از فروش کفی تخت خواب به سایت مراجعه نمایید. 

قیمت کفی تخت جک دار

افراد خلاق همواره از محصولات مدرن و پیشرفته در جهت تأمین مایحتاج خود استفاده می کنند. در واقع با پرداخت هزینۀ انداک و یا بالا، می توانند برای سال های متوالی از مزایای محصولات خریداری شده، استفاده نمایند. فروش تخت خواب جکدار نیز به عنوان یکی از ایده هایی خلاقانه برای آپارتمان های کوچک می باشد. بدین وسیله بتوانند از باکس جادار بخش زیرین تخت برای نگهداری وسایل خود استفاده کنند.

قیمت کفی تخت به نوع کفی و همچنین ابعاد تخت خواب بستگی دارد. در واقع قیمت کفی تخت جکدار نسبت به کفی تخت ساده گران تر می باشد ولی از نظر ارزشی و کاربردی بسیار مقرون به صرفه و ارزان می باشد.

فروشگاه اینترنتی ویستا کالا جزء یکی افروشگاه های فعال در حوزۀ فروش محصولات چوبی از جمله انواع تخت خواب ساده و جک دار در سراسر کشور فعالیت می کند و امکان فروش آنلاین انواع کفی تخت را برای مشتریان فراهم نموده است.

آدرس : تهران - بازار مبل یافت آباد - شهرک ولیعصر

تلفن واتساپ:09391352800

تلفن تماس: 09026560055

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 300
نمایش همه
علاقه مندی ها ()