فروش اقساطی خودرو ها:

ایران خودرو، کرمان موتور و سایپا از شرکت های خودرو سازی داخل کشور هستند که هر کدام از آن ها برای خودرو های خود فروش اقساطی را در نظر گرفتند. فروش اقساطی انواع خودرو برای بسیاری از افراد می تواند سودمند باشد. زیرا بسیاری از مردم کشور ما دارای درآمد بسیار پایینی بوده و قادر نیستند به خرید خودروی مورد نظر خود بپردازند. زیرا قیمت های این خودرو ها بسیار بالا بوده و فرد قادر نیست مبلغ هنگفتی به صورت نقدی برای خرید خودروی مورد نظر خود بپردازد. بهترین راه خرید خودرو برای افراد کم درآمد و افرادی که شغل آن ها به گونه ای است که حقوقی کم ولی ثابت دارند خرید به صورت اقساطی است که توسط شرکت‌ های خودرو سازی داخل کشور برای این افراد در نظر گرفته شده است. البته افراد پر درآمد نیز از این روش بی بهره نبوده و هر کس بنا بر بودجه ای که دارد می ‌تواند به خرید خودرو مورد نظر خود بپردازد. زیرا خودرو هایی که در شرکت ‌های مختلف خودرو سازی داخل کشور تولید می‌ شود دارای قیمت های گوناگون بوده و از کم قیمت ترین تا بالاترین قیمت می باشند. مثلاً شرکت کرمان موتور دارای خودرو هایی است که قیمت بسیار بالایی خواهند داشت و هر فردی حتی افرادی که از نظر شغلی درآمد متوسط و رو به بالا کسب می نمایند قادر به خرید چنین خودرو هایی نخواهند بود و تنها راهی که این افراد می توانند به خرید خودرو مورد نظر خود بپردازند خرید خودرو به صورت اقساطی است.

این روش دارای مزیت های بسیاری است که می توان به تنوع محصولات مختلف اشاره نمود. ضمن این که فرد با پرداخت مبلغ کمتری نسبت به مبلغ کلی قادر به خرید خودرو مورد نظر خود می باشد. ضمن این که اقساط این خودرو ها به صورت ۲۴ یا ۳۶ ماه بوده و فرد برای اقساط این خودرو ها سختی زیادی نخواهد دید. برای اطلاع از قیمت فروش اقساطی خودرو های خارجی به سایت مراجعه کنید. 

فروش اقساطی خودرو و مزایا و معایب مربوط به آن:

همان طور که گفته شد به غیر از مزایایی که برای فروش اقساطی خودرو می توان در نظر گرفت معایبی نیز هست که می تواند تاثیر منفی روی فروش به صورت اقساطی در شرکت های خودرو سازی داشته باشد. یکی از این معایب که سال گذشته افرادی که به ثبت نام خرید اقساطی خودرو پرداخته بودند با آن رو به‌ رو شدند این بود که این خودرو ها از زمان ارائه پیش پرداخت تا زمان تحویل گرفتن خودرو، مدت زمان بسیار طولانی را گذرانده اند و به نوعی می ‌توان گفت زمان تحویل گرفتن این خودرو ها به حدی بالا است که از ارزش فروش اقساطی خودرو بسیار کم خواهد کرد. با گذشت زمان اعمال تحریم های بیشتر بر کشور ما و قطع قرارداد های بین شرکت‌ های داخلی و خارجی مختلف مبنی بر ورود قطعات خودرو ها، شرکت های خودرو سازی داخلی مجبور به استفاده از قطعه های بی کیفیت در داخل خودرو ها می باشند و یا در صورتی که این قطعات را وارد کنند آن را از کشور چین و با درجه کیفی بسیار پایینی وارد خواهند کرد که آن ها نیز از کیفیت بسیار پایینی برخوردار می ‌باشند و نمی توانند نیاز یک خودروی سواری و یا باری را تامین نمایند. علاوه بر تمامی صحبت ها فوش اقساطی خودرو دارای مزایای بسیاری می باش که از مهم ترین آن توانایی خرید خودرو توسط افراد کم درامد می باشد. بنابراین با خرید اقساطی می توان صاحب خودرو شد و هزینه آن را به صورت قسطی پرداخت کرد تا توانایی خرید برای افراد مهیا شود. 

آدرس: رسالت خیابان فرجام ابتدای خیابان حیدرخانی شمالی پ ۱۱۱/۱ سایا خودرو

شماره تماس: 021۷۱۳۳۳۱۳۳

ایمیل: info@sayakhodro.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 138
نمایش همه
علاقه مندی ها ()